• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان در حال تحقیق در مورد فیلم ارسال کمک غیرقانونی به قره‌باغ است

  • کد خبر : 13546
  • 15 اردیبهشت 1400 - 11:45
سفارت ایران در جمهوری آذربایجان در حال تحقیق در مورد فیلم ارسال کمک غیرقانونی به قره‌باغ است
یاز اکو- سفارت ایران در آذربایجان در مورد ویدیوهایی که از مسیر ارمنستان کمک‌هایی را به قره‌باغ ارسال می‌کنند با تهران تماس گرفته است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آپا، سخنگوی سفارت، سیدعلی موسوی اعلام کرد که پس از پخش فیلم در شبکه‌های اجتماعی، سفارت ایران در آذربایجان اقدام به تحقیق و بررسی در این خصوص کرده است.

وی افزود: ما برای بررسی فیلم‌ها و اطلاعات با تهران صحبت کردیم. ما پس از انتشار این فیلم و اطلاعات که باعث ناراحتی عمومی شد، از مقامات درخواست کردیم که موضوع را بررسی و اعلام نظر کنند. ما احتمالاً طی روزهای آینده پاسخی از تهران دریافت خواهیم کرد و موضوع را به اطلاع عموم مردم آذربایجان خواهیم رساند.

لازم به ذکر است که تصاویر ویدئویی، کامیون‌های ایرانی را نشان می‌دهد که از مسیر ارمنستان حامل کالاهایی به قره‌باغ هستند که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

در تصاویری که در کانال تلگرامی به اشتراک گذاشته شد؛ گفته می‌شود که محموله‌هایی از ارمنستان عبور می‌کند و از کریدور لاچین به سرزمین‌های آذربایجان که تحت کنترل صلح‌بانان روسی است می‌رسد.

در این ویدیو ذکر شده که گاز، بنزین، مصالح ساختمانی، مواد غذایی و پوشاک به طور غیرقانونی از ایران به سرزمین‌های آذربایجان که تحت اشغال هستند، منتقل می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});