• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

کارین کنایسل: با تفکرات بچه گانه بر اروپا حکومت می کنند

  • کد خبر : 138202
  • 07 فروردین 1403 - 10:43
کارین کنایسل: با تفکرات بچه گانه بر اروپا حکومت می کنند
یاز اکو- آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان و اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا همانند نوجوانان ۱۳ ساله رفتار می کنند. چنین "تفکرات بچه گانه ای" بر اروپا حکومت می کنند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اؤلکه، این مطلب را کارین کنایسل وزیر امور خارجه سابق اتریش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیه۱» بیان کرد.

کنابسل گفت: صرف نظر از سن آنها بزرگسال نیستند. خانم اورسولا فون در لاین مانند یک بزرگسال رفتار نمی کند، او اصلا به عواقب تصمیمات خود فکر نمی کند. در نتیجه رویکردهای ایشان موجب اقدامات فوق العاده احساسی و کودکانه شده است.

وی در مورد آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان نیز گفت: من آنها را نوجوان می نامم زیرا آنها مرا به یاد نوجوانان ۱۳ ساله ای می اندازند که در را به هم می بندند و خودشان را در اتاقهایشان حبس می کنند و از دنیای بیرون دور می شوند. آنها واقعا شبیه نوجوان های ۱۳ ساله هستند و این یک مشکل است. بنابراین امروز وقتی می‌خواهید با فردی در اروپا صحبت کنید، واقعاً برای انتخاب یک متحد مشکل دارید.

به گفته وی دیگر در اروپا انسان های نجیب، افراد واقعی مثل ژاک شیراک وجود ندارد.

او معتقد است که امروزه کل نظام سیاسی در کشورهای بزرگ اروپایی مانند فرانسه و آلمان به طور کامل از بین نرفته است. این امانوئل مکرون بود که موجب نابودی چشم انداز سیاسی شد. در نتیجه در فضای سیاسی خلاء ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});