• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع در تکمیل طرح تقاطع غیرهمسطح معلم

  • کد خبر : 138500
  • 10 فروردین 1403 - 18:00
تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع در تکمیل طرح تقاطع غیرهمسطح معلم
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید سرزده از تقاطع غیرهمسطح معلم تبریز بر لزوم تسریع در تکمیل این طرح شهری به منظور تسهیل تردد مردم تاکید کرد.

به گزارش روز جمعه یازاکو به نقل از ایرنا، مالک رحمتی پای کار بودن ، زمان سنجی و فعالیت جهادی را در اجرای طرح های عمران شهری ضروری دانست.

استاندار آذربایجان شرقی که پنجم فروردین ماه امسال با اطلاع قبلی همراه شهردار تبریز از پروژه‌های شهردای از جمله روگذر میدان معلم بازدید کرده بود امروز سرزده در محل اجرای این روگذر حاضر شد.

 

وی با اشاره به اینکه طرح های شهری باید در سریع ترین زمان ممکن بهره برداری شود، نقش این روگذر در کاهش ترافیک شهری را یادآور شد.

تقاطع‌های غیر همسطح معلم، قراملک، حیدرآباد، خلعت پوشان و شهید حیدری از جمله طرح های در دست اجرای شهرداری تبریز است.

عملیات عمرانی ساخت پل معلم با هدف کاهش ترافیک معابر و تسهیل در دسترسی به فرودگاه به طول ۶۳۰ متر و عرض ۱۶ متر در بافت متراکم شهری تدوام دارد.

پیشرفت فیزیکی پروژه در شش ماه از شروع آن به ۴۶ درصد رسیده است و طبق زمانبندی در حال اجرا شدن است و در ۳۱ خرداد ماه قابل بهره برداری خواهد بود .

این پروژه یکی از پروژه‌های ترافیکی شهر با بهره‌گیری از روش جدید سگمنتال (بتن های پیش ساخته که عمر بیشتری دارد و شهرداری تبریز برای نخستین بار در شمال غرب کشور این روش را اجرا می کند) با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

پل یاد شده با طول عرشه ۱۶ متر عریض ترین پل سگمنتال کشور خواهد بود و در خرداد ماه مطابق برنامه‌ریزی به بهره‌برداری می‌رسد.

استحکام پل‌های سگمنتال بیشتر از دیگر پل‌ها است ۶۰ فقره از قطعات پیش ساخته (سگمنتال) عرشه این پل روگذر در کارخانه تولید شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});