• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

فاز اول پل معلق ورگه سران خرداد ماه به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 138503
  • 10 فروردین 1403 - 18:30
فاز اول پل معلق ورگه سران خرداد ماه به بهره برداری می رسد
یازاکو - مدیرعامل دهکده گردشگری دربند سرعین از پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول پل معلق ورگه سران خبر داد و از مسئولان استانی و شهرستانی خواست به تعهدات خود در ایجاد زیرساخت راه ارتباطی ایمن و سایر زیرساخت‌ها عمل کنند.

حسن عباسی نیا روز جمعه در گفت و گو اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه پل ورگه سران سرعین از تابستان سال گذشته آغاز شده و به رغم سرما و شرایط نامساعد جدی در نیمه دوم سال گذشته تلاش شد این پروژه با سرعت مناسبی پیش برود.

وی افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی فاز اول این پروژه ۷۰ درصد است و خرداد ماه امسال شاهد بهره برداری از فاز اول این پروژه خواهیم بود.

مدیرعامل دهکده گردشگری دربند سرعین خاطرنشان کرد: طبقه اول این پل معلق و طبقات دوم و سوم ثابت است و سرمایه‌گذار در فاز اول بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

عباسی نیا اضافه کرد: این پل ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار نفر را خواهد داشت و سعی ما بر این است تا امکانات و زیرساخت‌های اقامتی، پذیرایی و حضور گردشگران برای افزایش ماندگاری آنها را در این مجموعه فراهم کنیم.

وی بیان کرد: غارهای باستانی موجود در این مجموعه ظرفیت خوبی برای گردشگران است و در این زمینه خود را متعهد به رعایت آیین نامه و حساسیت‌های میراث فرهنگی کردیم تا تخریب و یا صدمه‌ای به این غارها وارد نشود.

مدیرعامل دهکده گردشگری دربند سرعین یادآور شد: دهکده گردشگری دربندی سرعین یکی از جاذبه‌های منحصربه فرد است که در هنگام پیاده‌روی روی این پل، گردشگران صدای شکسته شدن آن را شنیده و احساس عجیبی به آنها دست خواهد داد.

این فعال صنعت گردشگری تصریح کرد: در ساخت پل معلق «ورگه‌سران» حفظ طبیعت، محیط زیست منطقه و هویت تاریخی مد نظر بوده و تلاش کردیم تا در بهترین شرایط و با رعایت موازین یاد شده این مجموعه را آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی‌نیا از مسئولان استانی و شهرستانی خواست به تعهدات خود در ایجاد زیرساخت راه ارتباطی ایمن و سایر زیرساخت‌ها عمل کرده تا سرمایه‌گذار با رغبت و انگیزه بیشتر بتواند فازهای بعدی را نیز اجرایی و عملیاتی کند.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});