• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

آخرین وضعیت سیل‌زدگان اهری

  • کد خبر : 140971
  • 05 اردیبهشت 1403 - 11:00
آخرین وضعیت سیل‌زدگان اهری
یازاکو - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی از امدادرسانی به 7 خانوار و 30 نفر از متاثرین سیل در روستای قشلاق ذاخر شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حمید منجم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی منازل ۷ خانوار در روستای قشلاق ذاخر شهرستان اهر، تیم‌های امدادی این جمعیت به منطقه اعزام و به ۳۰ نفر از متاثرین سیل امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز ۳ اردیبهشت ماه خبر آبگرفتگی منازل ۷ خانوار در روستای قشلاق ذاخر به جمعیت هلال احمر اعلام شد. بلافاصله تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به منطقه اعزام و نسبت به ارزیابی اولیه خانه‌های سیل زده و انجام اقدامات اولیه امدادی اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، در این خصوص ابراز داشت: پس از ارزیابی اولیه، اقلام زیستی و امدادی مورد نیاز متاثرین از سیل به منطقه ارسال شد.

وی افزود: ۲ دستگاه چادر، ۲۸ تخته پتو، ۱۲ تخته موکت ۶ متری، ۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و گالن آب تاشو از جمله اقلام اهدایی به سیل‌زدگان بود.

منجم خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان روستای قشلاق ذاخر تا ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد ۴ اردیبهشت ماه با هشت نیروی امدادی و ۲ دستگاه خودروی کمک‌دار ادامه داشت.

منجم در پایان از همکاری و مساعدت‌های فرماندار شهرستان اهر در این عملیات امدادرسانی قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=140971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});