• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

۶ سوال از جواد عبادی کاندیدای مرحله دوم انتخابات مجلس

  • کد خبر : 141950
  • 15 اردیبهشت 1403 - 21:06
۶ سوال از جواد عبادی کاندیدای مرحله دوم انتخابات مجلس
جناب عبادی یکی از کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم هستند که اطلاعات زیادی از ایشان در دسترس نیست و به یکباره در اوایل بهمن ماه از تایید صلاحیت ایشان پرده برداشته شد. ابهامات زیادی درباره ایشان مطرح است که امیدواریم در فرصت باقیمانده تا انتخابات به رئوس این ابهامات که در ذیل مطرح می‌شود، پاسخ داده شود.

یازاکو؛ نوید محمدی نسب آباد – جناب عبادی یکی از کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم هستند که اطلاعات زیادی از ایشان در دسترس نیست و به یکباره در اوایل بهمن ماه از تایید صلاحیت ایشان پرده برداشته شد. ابهامات زیادی درباره ایشان مطرح است که امیدواریم در فرصت باقیمانده تا انتخابات به رئوس این ابهامات که در ذیل مطرح می‌شود، پاسخ داده شود.
۱-از روزی که نام ایشان به عنوان کاندیدا مطرح شد، برخی از طرفداران جریان ایرانشهری‌ به حمایت از ایشان پرداخته‌اند و برخی از ایشان در ستاد عبادی مشغول به فعالیت شده‌اند. اما خود ایشان تا کنون سخنی در این باب به میان نیاورده‌اند و شائبه‌ی حضور ایشان به عنوان کاندیدای چراغ خاموش ایرانشهریها مطرح است.
چرا ایشان مواضع شفاف خود را نسبت به این جریان اعلام نکرده‌‌اند؟
چرا این تفکر را رد یا تایید نمی‌کنند؟
۲-ایشان متولد شهر هشترود بوده و در انتخابات نیز در ابتدای امر به عنوان کاندیدای این شهر ثبت نام کرده‌اند.
به توصیه کدام جریان تغییر حوزه داده‌اند و و چگونه فضل برای فعالیت در شهر بزرگی همچون تبریز مهیا شده است؟
۳- علی رغم اینکه ایشان بیوگرافی شفافی از خود ارائه نکرده است اما می‌دانیم که زادگاه ایشان تبریز نیست و سالهاست که در شهر قم مشغول فعالیت هستند. در چنین شرایطی ایشان در صورت موفقیت در انتخابات به عنوان نماینده شهر تبریز چه شناختی از تبریز و مشکلات این شهر دارند؟
آیا برای شهر تبریز فعالیتی خواهند کرد و یا همچون نمایندگان سهمیه‌ای ادوار قبل عضوی خنثی برای منطقه خواهند بود؟
۴-عبادی سرلیست نامزدهای مورد حمایت رائفی پوردر تبریز است. رائفی پور در سالهای اخیر نوک حمله خود را بر روی فرهنگ و زبان آذربایجان قرار داده است. آقای عبادی توضیح بدهند که آیا این مواضع حامی خود را قبول دارند یا خیر؟
آیا ایشان هم مثل رائفی پور مدعی ترک نبودن آذربایجان هستند؟
۵-ایشان خود را به عنوان عضو کارگروه تخصصی شورای فقهی بانک مرکزی و مسئول گروه اقتصاد مرکز تحقیقات اسلامی مجلس معرفی کنند اما منتقدین ایشان هر دو مورد را کذب خوانده و انتساب ایشان به این مناصب را صرفا به دلیل همکاری پروژه‌ای موسسه ایشان با این مراکز را صادقانه نمی‌دانند.
۶-ایشان خود را به عنوان متخصص اقتصاد عرضه مینمایند، اما نیک می‌دانیم که مطالعات ایشان در زمینه فقهی بوده و ایشان تمرکز خود را بر مباحث و احکام اقتصادی اسلام قرار داده‌اند. اما این مباحث صرفا برای نظارت بر شرعی بودن امور اقتصادی است. ایشان لطفا بگویند که چه راه‌حلهایی با استخراج از اقتصاد اسلامی برای حل مشکلات تورم، رشد اقتصادی و… ارائه خواهند نمود؟

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=141950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});