• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

پایش صاحبان زمین در شهرک‌های صنعتی و جلوگیری از تعطیلی ۹۰ واحد تولیدی

  • کد خبر : 142862
  • 25 اردیبهشت 1403 - 13:45
پایش صاحبان زمین در شهرک‌های صنعتی و جلوگیری از تعطیلی ۹۰ واحد تولیدی
یازاکو - رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر پایش صاحبان زمین در شهرک های صنعتی استان و جایگزینی با تولیدکنندگان واقعی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، موسی خلیل الهی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، بر پایش صاحبان زمین در شهرک های صنعتی استان و جایگزینی با تولیدکنندگان واقعی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد و اظهار داشت: وظیفه شرکت شهرک های صنعتی استان فراهم سازی زیرساخت و آماده سازی زمین برای فعالیت واحدهای تولیدی است اما به نظر مالکان برخی واحدها علی رغم تخصیص زمین، اقدام به ایجاد واحد نمی کنند؛ البته برخی واحدها شاید به دلایل موجه، هنوز تکمیل نشده اند لیکن کسی که قصد احداث واحد تولیدی ندارد بایستی با تولیدکننده واقعی جایگزین شود.

وی اضافه کرد: ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال ۱۴۰۳، تمام تلاش خود را در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به کار خواهد بست.

در ابتدای جلسه محبوب علیلو دادستان مرکز استان گزارشی از عملکرد ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ ارایه داد و افزود: در سال ۱۴۰۲ از تعداد ۶۲ واحد تولیدی و صنعتی استان توسط ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بازدید به عمل آمد و در نتیجه عملکرد ستاد، از تعطیلی ۹۰ واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری شد و ۴۷ واحد تولیدی که به نوعی تعطیل یا نیمه تعطیل بودند با اقدامات مقتضی به چرخه تولید بازگشتند.

در این جلسه رویکرد سیاستهای دادگستری کل استان آذربایجان شرقی حول محور عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) موضوع شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) تبیین شد؛ همچنین مشکلات یک گروه صنعتی با شرکت شهرک های صنعتی استان بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=142862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});