• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی: رئیس جمهور آینده باید بدنبال کاهش تنش با خارج از کشور باشد

  • کد خبر : 145350
  • 20 خرداد 1403 - 17:00
نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی: رئیس جمهور آینده باید بدنبال کاهش تنش با خارج از کشور باشد
یازاکو - محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی کلید حل فوری مشکلات عدیده کشور را زمینه سازی برای سرمایه گذاری خارجی در کشور با انتخاب رئیس جمهوری که بتواند تنش های بین المللی را کاهش دهد، دانست.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، وی گفت:باید رئیس جمهوری انتخاب کرد که دنبال کاهش تنش با خارج باشد.

محمد باقری بنابی اظهار داشت: سرمایه گذاری خارجی در ایران باید به صورت فوری انجام شود تا بسیاری از مشکلات کشور از این طریق حل گردد.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و پرهیز از تخریب کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان، افزود: باید دنبال گزینه ای بود که بتواند تنش های بین المللی را کاهش داده تا گشایش های اقتصادی حاصل شود.

نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به برنامه های چهار ساله خود در مجلس دوازدهم، پیگیری آلایندگی های نیروگاه سهند و کاوه سودا، پیگیری اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام، حل مشکل آب شرب و کشاورزی را اولویت های اصلی خود در شهرستان بناب اعلام کرد و تصریح کرد: در حوزه محیط زیست به لطف بارش های اخیر تالاب قره قشلاق در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در تلاشیم با کاهش آلایندگی نیروگاه سهند و همچنین کاهش آلودگی های زیست محیطی کاوه سودا مشکلات زیست محیطی شهرستان بناب را به حداقل برسانیم.

وی همچنین افزود: در خصوص پیگیری پروژه های عمرانی نیمه تمام هم در حال تغییر پیمانکار پروژه کنارگذر و پیگیری از پیمانکار پروژه استادیوم ۱۵هزارنفری برای اتمام پروژه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به وجود انتقادهایی در خصوص عدم برگزاری کنسرت موسیقی در بناب، گفت: عدم برگزاری کنسرت به با صرفه نبودن برگزاری آن در سالن های کوچک منطقه برای هنرمندان باز می گردد که برای این منظور در حال رایزنی برای احداث سالنی بزرگتر در پروژه مجتمع سینمایی بناب که در جاده عجبشیر احداث خواهد شد، هستیم ولی لازم است بخش خصوصی نیز در این خصوص سرمایه گذاری داشته باشد.

باقری بنابی در ادامه مشکل آب شرب و کشاورزی بناب را به عنوان یکی از مشکلات اساسی شهرستان عنوان کرده و افزود: در این راستا در تلاشیم آب مورد استفاده نیروگاه و صنایع فولادی را از طریق بازچرخانی پساب تصفیه خانه تامین کرده و آب مورد استفاده آن ها از خط زرینه رود را به آب شرب بناب بازگردانیم که پیش بینی می شود طی یک سال آینده با اتمام این پروژه ۱۵۰ لیتر در ثانیه به آب شرب بناب از خط زرینه اضافه شده و آب شرب بناب به پایداری برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});