• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4

تامین روشنائی زمین های ورزشی تنیس توسط شهرداری منطقه ۲/اجرای پروژه “خانه مادر و کودک” با اعتبار اولیه ۱۲۴ میلیارد ریال

  • کد خبر : 148302
  • 18 تیر 1403 - 18:00
تامین روشنائی زمین های ورزشی تنیس توسط شهرداری منطقه ۲/اجرای پروژه “خانه مادر و کودک” با اعتبار اولیه ۱۲۴ میلیارد ریال
یازاکو - شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: زمین های ورزشی درحال احداث تنیس در اطراف سالن ورزشی چاوان، به مرحله تامین روشنائی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: چهار زمین ورزشی در حال احداث تنیس که در راستای ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان و برای بهره مندی مناسب آنان از اوقات فراغت در اطراف سالن ورزشی چاوان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ بطور استاندارد در حال احداث است، به مرحله تامین روشنائی و فنس کشی رسیده است.

شهردار منطقه ۲، جمع مساحت زمین های تنیس و پیرامون آن را در مجموع، پنج هزار مترمربع ذکر کرد و افزود: عملیات آسفالت ریزی مسیر دسترسی و حصارکشی اطراف این زمین های ورزشی به انجام رسیده و این پروژه ورزشی علاوه بر تامین روشنائی در حال فنس کشی نیز است.

به گفته علی‌پور، با احداث زمین های تنیس، در اطراف سالن ورزشی چاوان یک مجموعه ورزشی ایجاد می شود.

پروژه “خانه مادر و کودک” شهرداری منطقه ۲ در مرحله شمع گذاری

شهردار منطقه ۲ گفت: احداث پروژه “خانه مادر و کودک” به مرحله شمع گذاری رسیده است.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: با اتمام عملیات خاکبرداری پروژه “خانه مادر و کودک” که به منظور تفریح و سرگرمی شهروندان خردسال و کودکان در محوطه داخلی پارک زعفرانیه توسط معاونت فنی و عمرانی در حال احداث است، به مرحله شمع گذاری رسیده است.

شهردار منطقه ۲ درباره مشخصات فنی این پروژه افزود: خانه مادر و کودک در ۵۰۰ مترمربع مساحت عرصه و با اعتبار اولیه ۱۲۴ میلیارد ریال بصورت دو ساختمان، شامل فضای سرپوشیده بازی کودکان در یک طبقه و قسمت اداری در دو طبقه احداث می شود.

استمرار احداث سالن ورزشی بلوار طوبی توسط شهرداری منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات احداث سالن ورزشی بلوار طوبی توسط این منطقه بطور مستمر ادامه دارد.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲، احداث سالن ورزشی بلوار طوبی شهرک یاغچیان بطور مستمر ادامه دارد و این پروژه ورزشی در مرحله ساخت ستون های پروژه در محل کارگاه برای ادامه عملیات احداث است.

شهردار منطقه ۲ احداث سالن ورزشی بلوار طوبی را در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: احداث این سالن ورزشی به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار موثر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});