• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

سردبیر یاز اکو، برگزیده‌ی جشنواره‌ی کشوری نیرو و رسانه شد

  • کد خبر : 15273
  • 28 اردیبهشت 1400 - 12:30
سردبیر یاز اکو، برگزیده‌ی جشنواره‌ی کشوری نیرو و رسانه شد
یاز اکو - ساسان نیک‌رفتار خیابانی در آیین سومین جشنواره‌ی کشوری نیرو و رسانه (نور) موفق به کسب مقام سوم خبر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، طی مراسمی که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و یونس شکرخواه استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار و از متخصصان و مترجمان ایرانیِ دانش ارتباطات و محمد مهدی فرقانی دانشیار دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در وزارت نیرو و در تماس از راه دور با مراکز استان‌ها برگزار شد از ساسان نیک‌رفتار خیابانی سردبیر پایگاه خبری یاز اکو برای کسب رتبه‌ی سوم در بخش خبر، محمد فاریابی برای کسب رتبه سوم در بخش رسانه های دیداری و تصویری و حامد عاطفی فر برای کسب رتبه سوم مصاحبه در حوزه‌ی آب با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

در سومین جشنواره نیرو و رسانه ۵۹۶ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.

در مرحله نخست داوری، ۵۷۲ اثر و در مرحله دوم ۳۲۰ اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۵۷ اثر از ۱۳ استان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در آئین پایانی این جشنواره، برترین‌ها در موضوع‌های مختلف معرفی و از آنها تقدیر شد. وزیر نیرو در این آئین از برگزیدگان استانی نیز به صورت ویدئوکنفرانسی تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});