• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

تشکیل ۶۴۷ میلیارد ریال پرونده احتکار و قاچاق در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 15700
  • 31 اردیبهشت 1400 - 15:00
تشکیل ۶۴۷ میلیارد ریال پرونده احتکار و قاچاق در آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، گفت: 647 میلیارد ریال ارزش پرونده‌های تخلفاتی در بخش احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق در استان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، یوسف پایدار در گفت‌وگو با خبرنگاران از رتبه اول کشوری آذربایجان‌شرقی با ۹۰ هزار انبار ثبت و صحت سنجی شده خبر داد.

وی با اشاره به نسبت ۷۳ درصدی خروج به ورود ( ثبت رسید حواله ) و رتبه دوم استان در این بخش، تصریح کرد: ۶ هزار و ۸۹۹ فقره بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال ۱۳۹۹ عملیاتی شده و ۶۴۷ میلیارد ریال ارزش پرونده‌های تخلفاتی در بخش احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق بوده است.

پایدار با بیان اینکه ثبت مشخصات موجودی ، ورود و خروج سیمان دریافتی در سامانه انبار برای کلیه واحدهای فروشنده مصالح ساختمانی الزامی است، ادامه داد: ثبت کلیه فرآیندهای تجاری مربوط به روغن خوراکی (جامد و مایع )، خرید و فروش انواع تایر سنگین و سواری و همچنین آمار تولید، موجودی و فروش لوازم خانگی توسط واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی بوده و مورد رصد و پایش مستمر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به الزام همه کشتارگاه‌های مرغ استان به ثبت اطلاعات تولید، کشتار و توزیع مرغ و رصد سیستمی فرایند یاد شده است، افزود: ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ واحد مرغ‌فروشی استان در سامانه جامع تجارت و تائید مشخصات ثبت شده از دیگر موارد اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});