• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

قدرت ۲۰۰ اسب بخاربا ۲۷۰ نیوتن مترگشتاور/ مدیر عامل ایران خودرو: اختصاص ۱ درصد تولید به خودروهای سفارشی (+عکس)

  • کد خبر : 16650
  • 07 خرداد 1400 - 18:00
قدرت ۲۰۰ اسب بخاربا ۲۷۰ نیوتن مترگشتاور/ مدیر عامل ایران خودرو: اختصاص ۱ درصد تولید به خودروهای سفارشی (+عکس)
یاز اکو - این خودروی شفارشی شده مجهز به کیت بدنه و فنی برای زیباتر شدن و همچنین افزایش توان موتور است . این کیت توان استاندارد ۲۰۰ اسب بخار را با گشتاور فراتر از ۲۷۰ نیوتن متر برای این سدان ملی فراهم می کند.

شرکت آپکو (یکی از شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو) که مسئولیت سفارشی سازی و تقویت محصولات ایران خودرو را برای مشتریان را دارد، نسخه سفارشی دنا پلاس توربو دنده ای را با قدرت ۲۰۰ اسب بخار را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از گزارش عصر ایران ، این خودروی شفارشی شده مجهز به کیت بدنه و فنی برای زیباتر شدن و همچنین افزایش توان موتور است . این کیت  توان استاندارد ۲۰۰ اسب بخار را با گشتاور فراتر از ۲۷۰ نیوتن متر برای این سدان ملی فراهم می کند.

دنا پلاس TC7 دنده ای سفارش آپکو به سامانه واتر متانول ، کیت مکش، هدرز تقویتی ، نرم افزاری اجرایی جدید ، تریم داخلی چرم و نشانگر تخصصی سامانه توربوشارژر (در صورت سفارش مشتری) مجهز است.

همچنین مشتریان آپکو و ایران خودرو می توانند امکاناتی نظیر نمایشگر ردیف عقب، تریم داخلی چرم، صندلی های اسپرت ردیف جلو و… را با حفظ گارانتی و الزامات سازمان استاندارد برای دنا پلاس توربو خود سفارش گذاری کنند.

مشتریان دنا پلاس توربوشارژر دنده ای می توانند این خودرو را پیش از تحویل از ایران خودرو، به مرکز آپکو فرستاده و نمونه تقویت شده رسمی آن را با اعمال گارانتی و استانداردهای اجباری تحویل بگیرند.

مدیر عامل ایران خودرو: اختصاص یک۱ درصد تولید ماهانه ایران خودرو به خودروهای سفارشی

در حاشیه این مراسم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه این شرکن  برای سفارشی سازی محصول در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد و گفت: طبق برنامه، یک درصد تولید ماهانه را به مشتریانی که مایل به دریافت خودروی آپشنال هستند اختصاص خواهیم داد.

فرشاد مقیمی گفت: آمار حوادث خودرویی در سال ۹۹ و بررسی های کارشناسی صورت گرفته نشان می دهد، عامل ۸۸ درصد از ۵۰۰ حادثه بررسی شده در سال گذشته، مراجعه دارندگان خودرو به مراکز غیرمجاز و یا نصب آپشن های غیراستاندارد بوده است.

وی با بیان این که ایجاد تغییر در سیستم های مختلف خودرو سبب از بین رفتن گارانتی خودرو می شود،‌ تصریح کرد: خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو ارایه می کند منطبق با حوزه های فنی و مهندسی خودرو است که هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی کند.

وی فعالیت برای سفارشی سازی محصولات تجاری و سنگین را از جمله برنامه های آپکو دانست و گفت: در این بخش نیز خدمات ویژه ای را به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارایه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});