• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

۳۸ هزار میلیارد ریال در طرح‌های گردشگری اردبیل هزینه می‌شود

  • کد خبر : 18086
  • 19 خرداد 1400 - 13:45
۳۸ هزار میلیارد ریال در طرح‌های گردشگری اردبیل هزینه می‌شود
یاز اکو - مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۱۸۸ موافقت اصولی با ۳۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای طرح ‌های گردشگری این استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی روز چهارشنبه افزود: از این تعداد ۷۰ مورد در سال ۹۷، ۶۹ مورد در سال ۹۸، ۴۱ مورد در سال ۹۹ و هشت مورد در سال ۱۴۰۰ صادر  شده است.

او با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این طرح‌ها اظهارکرد: در سال ۹۷ به میزان ۶ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال، در سال ۹۸ به میزان ۶ هزار و ۸۵۲ میلیارد ریال، در سال ۹۹ به میزان ۱۳ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال، در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۰ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال و در مجموع ۳۸ هزار و ۳۲ میلیارد ریال برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شد.

فلاحی در مورد اشتغال پیش‌بینی شده برای طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: در مجموع با اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری برای ۶ هزار و ۲۶۷ نفر اشتغال پیش‌بینی شده، به طوری که از این تعداد اشتغال ۲ هزار و ۲۵۳ مورد مربوط به سال ۹۷، یک هزار و ۶۵۴ مورد مربوط به سال ۹۸، یک هزار و ۵۳۳ مورد مربوط به سال ۹۹ و ۸۲۷ مورد نیز مربوط به سال‌جاری بوده است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اعلام حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده و تفویض اختیارات به شهرستان‌ها موافقت اصولی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});