• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

فروش ۱.۷ میلیارد تومانی طرح بهارانه کتاب در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 19357
  • 29 خرداد 1400 - 13:45
فروش ۱.۷ میلیارد تومانی طرح بهارانه کتاب در آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی کتاب در طرح بهارانه کتاب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، قاسم ناظمی روز شنبه اظهار کرد: این  دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها با عنوان “بهارانه کتاب ۱۴۰۰” از ۱۷ لغایت ۲۵ خرداد ماه جاری در کتاب فروشی های عضو طرح در سراسر کشور اجرا شد و  ۵۹  کتاب فروشی از استان نیز در این طرح مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: در این دوره ۳۹ کتاب فروشی از تبریز و ۲۰ کتاب فروشی از شهرستان های ملکان، عجب شیر، مراغه، بناب، چاراویماق، هشترود، اسکو، شبستر، میانه، مرند و بستان آباد مشارکت کردند و کتاب فروشی های شهر کتاب تبریز، شایسته، توحید، بانک کتاب تبریز، حامد و پاتوق کتاب به ترتیب بیشترین فروش را داشته اند.

ناظمی ادامه داد: در طول مدت برگزاری طرح بهارانه کتاب در استان ۲۰ هزار و ۷۵۵ نسخه  کتاب به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون و ۹۰ هزار ریال فروخته شد که در نوع خود نسبت به طرح‌های فصلی گذشته بی سابقه است.

 وی اضافه کرد: در این طرح علاقه‌مندان کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌ فروشی‌های عضو طرح خریداری کردند.

 گفتنی است هفت درصد از کل کتابفروشی های کشور به آذربایجان شرقی اختصاص دارد و در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیز پنج درصد فروش کل کشور به این استان اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});