• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر عجب شیر مشخص شد

  • کد خبر : 19364
  • 29 خرداد 1400 - 14:15
نتایج نهایی انتخابات شورای شهر عجب شیر مشخص شد
یاز اکو - نتایج نهایی انتخابات شورای شهر عجب شیر مشخص شد و علیرضا شریفی‌حوری با سه هزار و ۹۷ بیشترین رای را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، از مجموع ۵۴ هزار و ۲۰۰ واجد شرایط رأی در این شهرستان، ۳۳ هزار و ۶۴ نفر در این انتخابات شرکت کردند که نشانگر مشارکت ۶۱ درصدی مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

پس از شمارش کامل آرای مأخوذه از شعبه‌های اخذ رأی به ترتیب علیرضا شریفی‌حوری با سه هزار و ۹۷ رأی، مجید مرادی با ۲ هزار و ۵۵۱ رأی، صمد احمدپور چنار با ۲ هزار و ۳۴۹ رأی، قادر فدایی با ۲ هزار و ۸۰ رأی و شهریار قادری با ۲ هزار و ۱۳ رأی، حمید سرمدی با یک هزار و ۹۸۶ رأی، رقیه واحدی با یک هزار و ۸۶۸ رأی و سیدابراهیم رضوی با یک هزار و ۷۱۴ رأی حائزان اکثریت آرا در عجب شیر شدند.

خلیل دژم‌پور با یک هزار و ۵۳۲ رأی، زهرا شهبازیان با یک هزار و ۴۴۷ رأی، رؤیا راکبی با یک هزار و ۸۲ رأی، ناصر شکارچی با ۷۸۱ رأی، داوود جعفریان با ۵۸۷ رأی، اسماعیل کاردان با ۴۴۵ رأی، صادق اعتمادیان با ۴۲۷ رأی و علی محمدی بوکت با ۱۰۵ رأی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر جوان‌قلعه نیز مشخص شد و به ترتیب کریم شجاعی با ۱۴۴ رأی، جعفر دیواری با ۱۲۶ رأی، صفر عندلیبی‌فر با ۱۱۷ رأی و هادی نوری با ۱۱۴ رأی، امین حسین‌زاده با ۱۰۹ رأی، محمد چابک غازانی با ۱۰۵ رأی و داریوش قاسم‌زاده با ۷۸ رأی و موسی سلحشور آغاجری با ۷۰ رأی حائزان اکثریت آرا شدند.

شرکت‌کنندگان در انتخابات ریاست‌جمهوری در عجب‌شیر نیز به ترتیب ۱۸ هزار و ۹۴۲ رأی به سیدابراهیم رئیسی، چهار هزار و ۲۰ رأی به عبدالناصر همتی، ۲ هزار و ۶۹۵ رأی به محسن رضایی و یک هزار و ۱۷۹ رأی به سیدامیر قاضی‌زاده هاشمی رأی دادند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});