• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
رییس کل دادگستری استان؛

سهم آذربایجان‌شرقی از محل منابع معدنی باید احقاق شود

  • کد خبر : 20213
  • 05 تیر 1400 - 20:30
سهم آذربایجان‌شرقی از محل منابع معدنی باید احقاق شود
یاز اکو - رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه ایجاد صنایع معدنی در کنار توسعه معادن باید جدی گرفته شود، گفت: در کنار توسعه این بخش، سهم استان نیز باید احقاق شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، موسی خلیل اللهی روز شنبه در دیدار شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با وی با تأکید بر اینکه در کنار تمام صنوف و واحدهای تولیدی هستیم، اظهار کرد: واحدهای تولیدی از منظر ایجاد اشتغال، تولید ثروت و ارزآوری برای کشور اثرات مثبت اقتصادی را رقم می زنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه، برنقش مهم این قوه در رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: در سال ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها “، سازمان صمت استان براساس برنامه های محوری ابلاغی، تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها تحقق اهداف تعیین شده را دنبال می کند.

حبیب امین زاده با اشاره به هم افزایی و تعامل تمام دستگاه های متولی در بهبود روند تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام معیشتی، افزود: علیرغم اینکه در برخی از کالاها تولیدکننده نیستیم، ولی توانستیم در سایه همکاری‌ های سازنده نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه فعالیت مجدد و بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه شورای هم خانواده صمت استان در جلسات مستمر چالش های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه را مورد ارزیابی قرار می دهند، اظهار کرد : با توجه به یکی از اولویت های استانی در مباحث معدنی شاهد اقدامات خوبی بودیم و حمایت از تولید از سوی مدیران عالی شورای قضایی استان در یک سال گذشته شایسته تقدیر است.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همزمان با روز اصناف و هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});