• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
وزیر بازرگانی ترکیه عنوان کرد:

اشتغال زایی و ایجاد یک ترکیه مولد هدف ماست

  • کد خبر : 22313
  • 23 تیر 1400 - 10:30
اشتغال زایی و ایجاد یک ترکیه مولد هدف ماست
یاز اکو - وزیر بازرگانی ترکیه، محمد مش گفت: هدف ما هموار کردن راه برای سرمایه گذاران و کارآفرینان، تولید بیشتر، صادرات بیشتر، اشتغال بیشتر و ایجاد یک ترکیه مولد است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روزنامه حریت وزیر بازرگانی ترکیه اظهار داشت: شنیدن نظرات و پیشنهادات نمایندگان بخش صنعت و اقتصاد اهمیت بسیاری برای ما دارد تا بدینوسیله چرخ ها در اقتصاد ما سریعتر بچرخند و ارزش افزوده تولیدی را افزایش دهیم.

موش با بیان اینکه بهبود در اقتصاد جهانی در چارچوب تسریع واکسیناسیون و شاخص های برجسته برای سال ۲۰۲۱ ادامه دارد گفت: بسیاری از سازمان های بین المللی پیش بینی می کنند که اقتصاد ترکیه بیش از ۶ درصد در سال ۲۰۲۱ رشد یابد.

وزیر بازرگانی ترکیه گفت: رشد تحقق یافته با مشارکت بخش صادرات و سرمایه گذاری در نهایت موجب می شود نسل های آینده بتوانند در کشوری مرفه تر زندگی کنند.

موش با بیان اینکه اقتصاد ترکیه در حال ادغام کامل با جهان است گفت: در این کشور یک ساختار اقتصادی وجود دارد تا تجارت در آن با خیال راحت، سریع و آسان انجام شود.

موش با بیان اینکه ترکیه با سرمایه گذاری های خود در زیرساخت ها، صنعت، اطلاعات و فناوری، چهره اقتصادی کاملا متفاوتی یافته است گفت: دولت پروژه های عظیم دیگری را تا سال ۲۰۲۳ اجرا خواهد کرد و با همراهی تجار، اقتصاد ترکیه را بیشتر گسترش می دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});