• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

مرسدس بنز ترک، آمار تولید و فروش خود را منتشر کرد

  • کد خبر : 23097
  • 29 تیر 1400 - 10:45
مرسدس بنز ترک، آمار تولید و فروش خود را منتشر کرد
 یاز اکو_ شرکت مرسدس بنز ترکیه ارزیابی فعالیت 6 ماه نخست سال 2021 منتشر کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری ایهلاس ترکیه، این شرکت در ۶ ماه نخست سالجاری در مجموع ۱۲۹ اتوبوس از جمله ۱۰۷ اتوبوس بین شهری و ۲۲ اتوبوس شهری فروخته است.

مرسدس بنز ترک که فعالیت خود را در ترکیه از سال ۱۹۶۷ آغاز کرد. در بازه زمانی شش ماهه نخست سال ۲۰۲۱ در مجموع ۱۲۹ اتوبوس ، ۱۰۷ اتوبوس بین شهری و ۲۲ اتوبوس شهری به بازار داخلی ترکیه فروخته است. در این مدت، این شرکت ۷۰۸ اتوبوس بین شهری و ۱۶۵ اتوبوس شهری تولید کرده و به کل تولید ۸۷۳ دستگاه رسیده است. در حالی که ۷۴ درصد اتوبوس های تولید شده در این شرکت صادر شده است، کل صادرات اتوبوس بین ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۱ به ۶۴۵ واحد رسیده است. با توجه به این داده ها ، از هر ۴ اتوبوس صادر شده ترکیه ۳ مورد از تولیدات مرسدس بنز ترک است.

طبق نتایج ۶ ماه اول سال ۲۰۲۱ ؛ با ارزیابی صنعت کامیون، این شرکت در این مدت ۱۱۳۶۱ کامیون و کامیون یدک کشی تولید کرده و ۶،۳۹۹ دستگاه از این خودروها با نسبت ۵۶ درصد صادر شده است. در ۶ ماه اول سال ۲۰۲۱ ، ۵ هزار و ۴۵۱ کامیون با نام تجاری مرسدس بنز به بازار داخلی ترکیه فروخته شد. با توجه به این داده ها ، هنگامی که نتایج ژانویه-ژوئن سال ۲۰۲۰ با ۲۰۲۱ مقایسه می شود ، این شرکت جایگاه برتری طولانی مدت خود در بین تولید کنندگان داخلی کامیون و یدک کش ترکیه و فروش بازار داخلی و صادرات حفظ کرد.

عثمان نوری آکسوی ، مدیر بازاریابی و فروش اتوبوس مرسدس بنز تورک گفت: علی رغم کاهش بازارهای داخلی و صادراتی به دلیل همه گیری کرونا، ما با موفقیت سال ۲۰۲۰ را به اتمام رساندیم. بسیاری از بخشهای ما، مانند خدمات پس از فروش ، خدمات مالی، تولید ، تحقیق و توسعه و مدیریت فروشنده، شبانه روز در تلاشند تا ببینند چگونه می توانیم کمک بهتری به صنعت کشور داشته باشیم.

وی گفت: معتقدیم بازار اتوبوس ترکیه می تواند به سطوح بسیار بالاتری برسد.

آلپر کورت، مدیر بازاریابی و فروش کامیون مرسدس بنز ترکیه نیز گفت: با وجود همه گیری که تاثیر شدید آن را در مارس ۲۰۲۰ احساس کردیم، با افزایش ۱۴۱ درصدی فروش کامیون در مقایسه با ۲۰۱۹ و رسیدن به ۶ هزار و ۹۳۲ دستگاه، بار دیگر پیشتاز بازار کامیون ترکیه شدیم.

در نیمه اول سال ۲۰۲۱، تأثیر همه گیری بر تولید و صادرات کامیون کاهش یافت و توانستیم با تولید ۱۱۳۶۱ کامیون در ۶ ماه اول سال ۲۰۲۱، ما ۱۴۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به دست آوردیم. با صادرات ۶۳۹۹ کامیون بین ژانویه و ژوئن ۲۰۲۱ ، ما ۱۰۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به دست آوردیم. در ۶ ماه اول سال ۲۰۲۱، با فروش ۵ هزار و ۴۵۱ دستگاه خود نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۱۶۵ درصد افزایش در این بخش را نیز تجربه کردیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});