• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

ثبت ۴۴ درصد صلح و سازی در دادگستری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 23202
  • 29 تیر 1400 - 20:00
ثبت ۴۴ درصد صلح و سازی در دادگستری آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه توسعه فرهنگ صلح و سازش با ثبت 44 درصد صلح و سازش در دادگستری استان رتبه پنج کشوی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی در اولین نشست ستاد استانی صبر (صلح، بخشایش و رضایت) در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: به منظور توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه، آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های بزرگی بوده اما به دلیل ضابطه‌مند نبودن بهره‌مندی از ظرفیت واقعی این بخش به صورت مطلوب محقق نشده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال.جاری، با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه توسعه فرهنگ صلح و سازش با ثبت ۴۴ درصد صلح و سازش در دادگستری استان، آذربایجان‌شرقی رتبه پنج کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: این موضوع نشان‌دهنده این است که در صورت برنامه‌ریزی دقیق این اتفاق خواهد افتاد و مردم نیز برای توسعه این امر کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان‌های مرتبط در این خصوص بهره‌مند شد، ادامه داد: یکی از سازمان‌هایی که ظرفیت بزرگی برای توسعه فرهنگ صلح و سازش محسوب می‌شود سازمان تبلیغات اسلامی است، چرا که به لحاظ حیطه فعالیتی گسترده در جامعه و حضور در بین مردم به‌خصوص بخش هیات‌های حسینی، می‌توان در رابطه با نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});