• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
3

آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه شهرک صنعتی ملکان با اعتبار بالغ بر یک هزار ۲۶۰ میلیارد ریال

  • کد خبر : 31444
  • 05 مهر 1400 - 14:30
آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه شهرک صنعتی ملکان با اعتبار بالغ بر یک هزار ۲۶۰ میلیارد ریال
یاز اکو - مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي از آغاز عمليات اجرايي فاز توسعه شهرك صنعتي ملكان با اعتبار بالغ بر يك هزار و دويست و شصت ميليارد ريال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی در دیدار با دادستان دادگسترى عمومى و انقلاب شهرستان ملکان گفت: رفع مشکلات مربوط به زیرساخت های صنعتی شهرکها و نواحى صنعتى شهرستان ملکان و بررسی موانع پیشروی صنعتگران و واحد هاى تولیدی و صنعتی و همکاری در راستای رشد و شکوفایی صنعت شهرستان از موضوعات مهمی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در آغاز اجرای فاز توسعه شهرک صنعتی ملکان گفت: با توجه به تکمیل واگذاری اراضی صنعتی در فاز موجود شهرک صنعتی ملکان و استقبال صنعتگران این شهرستان اجرای عملیات فاز توسعه شهرک صنعتی ملکان به مساحت ۶۰ هکتار آغاز خواهد شد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی اظهار داشت: مراحل اداری و قانونی واگذاری زمین برای اجرای فاز توسعه شهرک صنعتی ملکان به اتمام رسیده است و طی چند هفته آتی عملیات فاز توسعه ۶۰هکتاری شهرک صنعتی ملکان اجرایی می شود.

وی خاطر نشان شد: یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه برای تامین زیر ساختهای فاز توسعه شهرک صنعتی ملکان از طرف دولت هزینه خواهد شد که با اجرای فاز توسعه شهرک علاوه بر استقرار واحدهای صنعتی که توسعه منطقه را تسریع خواهد نمود برای سه هزار و ۳۰۰ نفر بطور مستقیم اشتغال بوجود خواهد آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=31444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});