• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

پل تلویزیونی باکو-ایروان: بدون شک قره باغ متعلق به آذربایجان است

  • کد خبر : 25656
  • 18 مرداد 1400 - 10:07
پل تلویزیونی باکو-ایروان: بدون شک قره باغ متعلق به آذربایجان است
یاز اکو - تله کنفرانس باکو-ایروان عنوان ویژه برنامه ای که از رادیو کانال تلویزیونی شبکه CBC پخش می شود، پخش شد. مجری برنامه کامران رزموار و وبلاگ نویس ارمنی ایشهان وردیان درباره مسائل جاری با یکدیگر بحث کردند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آذرتاجف کامران رزموار در مورد بدخواهی منتشر شده در شبکه های اجتماعی در ارتباط با آتش سوزی در ترکیه یادآور شد که در زلزله سال ۱۹۸۸ ارمنستان که یک فاجعه جهانی تلقی می شد، جمهوری آذربایجان هواپیمایی با ۷۰ داوطلب برای کمک ارمنستان فرستاد.

وبلاگ نویس ارمنی با بیان اینکه در آن زمان از این ژست قدردانی نمی شد، گفت: از نظر عموم مردم این کمک ها پنهان بود، زیرا از نظر سیاسی قابل قبول نبود. در ادامه برنامه در خصوص روند قهرمان سازی تروریست ها و جنایتکاران در ارمنستان بخث شد. طوریکه ملکونیان و قارگین نژده تروریست هایی بودند که به عنوان قهرمان ملی به مردم قالب شدند. به گفته ایشهان وردیان کسانی که برای پیشرفت جامعه تلاش کرده اند باید در جامعه قهرمان باشند نه اینکه تروریست ها. وبلاگ نویس ارمنی گفت: من شخصاً قارگین نژده را قهرمان نمی دانم. او تبلیغ دشمنی بر علیه ترک ها را انجام داد که کاملاً غیرقابل قبول است. من فکر می کنم در جهان و در ارمنستان مدرن نباید هیچ گونه نفرت و دشمنی به دلیل ملیت وجود داشته باشد.

به گفته وبلاگ نویس ارمنی کریدوری که از طریق قلمرو ارمنستان ایجاد می شود را با اهمیت اعلام کرد و گفت: اگر رهبری سیاسی ارمنستان نگرش خود را نسبت به این موضوع تغییر ندهد، قطعاً کریدور وجود خواهد داشت و این کریدور تحت کنترل روسیه خواهد بود.در موردش تردیدی ندارم.ارمنستان هم حاکمیتی بر این کریدور نخواهد داشت.

چه کسی مالک قره باغ است؟ وبلاگ نویس ارمنی در پاسخ به این سئوال گفت: قره باغ بدون شک از نظر قانونی متعلق به آذربایجان است. من کاملاً از ارامنه حمایت می کنم که فرصت زندگی در قره باغ را از دست ندهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});