• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

نقش ۱۱ درصدی وسایل نقلیه سنگین در تردد محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 26770
  • 26 مرداد 1400 - 14:41
نقش ۱۱ درصدی وسایل نقلیه سنگین در تردد محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی
یاز اکو - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تیر ماه سال جاری بیش از ۱۱ درصد از ترددهای وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی، بهزاد برقی اظهار داشت: تیر ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۱۸۰ هزار تردد در مبادی ورودی به استان و نیز افزون بر یک میلیون و ۱۹۰ هزار تردد در مبادی خروجی از استان ثبت شد که در مجموع سهم وسایل نقلیه سنگین از این تردد‌ها بیشتر از ۱۱ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تردد در بین محورهای مواصلاتی استان در تیرماه امسال متعلق به محور مهاباد – ارومیه ( رشکان – ارومیه ) بوده است که تردد وسایل نقلیه در آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ۱۹۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: در پر ترددترین محور مواصلاتی استان یعنی محور مهاباد – ارومیه ( رشکان – ارومیه ) در تیرماه سال جاری، ۶ درصد از مجموع ترددها متعلق به تردد وسایل نقلیه سنگین بوده و سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه عبوری از این محور افزون بر ۸۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

برقی به کنترل اضافه تناژ وسایل نقلیه سنگین توسط سیستم توزین حین حرکت و کارشناسان این اداره کل اشاره کرد و گفت: اضافه تناژ وسایل نقلیه سنگین باعث بروز خسارت به جسم راه می‌شود که لازم است صاحبان کارخانجات، تولیدی‌ها و معادن به آن دقت ویژه‌ای داشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=26770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});