• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

نماینده سراب: وزیر پیشنهادی بهداشت کارنامه علمی و مدیریتی قوی دارد

  • کد خبر : 27353
  • 01 شهریور 1400 - 13:46
نماینده سراب: وزیر پیشنهادی بهداشت کارنامه علمی و مدیریتی قوی دارد
یاز اکو - نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از کارنامه علمی و تخصصی و اجرایی قوی برخوردار است و در مجلس رای می آورد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یوسف داودی روز دوشنبه افزود: آقای دکتر عین اللهی به عنوان وزیر پیشنهادی رییس دولت سیزدهم برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارنامه علمی و تخصصی درخشانی دارد، به گونه ای که تاکنون بیش از ۷۰ مقاله از او در کنگره ها و مجلات علمی داخلی و خارجی ارایه شده، ضمن اینکه نامبرده متخصص بیماری های چشم است.

وی با اشاره به مسوولیت درمانی و بهداشتی وزیر پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: وی در حوزه مدیریتی، تجربه کافی در حوزه معاونت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد و می تواند با تلفیق علم و تجربه مدیریتی خود گام های اساسی در به سامان کردن این بخش حیاتی و راهبردی مرتبط با سلامت مردم بردارد.

اولویت نخست وزیر پیشنهادی بهداشت پیشگیری، کنترل و مهار کروناست

وی به صحبت خود و دیگر نمایندگان مجلس با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست های کمیسیون تخصصی و دیدارهای دوجانبه اشاره کرد و گفت: آقای عین اللهی در این نشست ها به کرات تاکید کرد که در صورت کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشگیری، کنترل و مهار کرونا، اولویت نخست وی در مقطع زمانی فعلی است.

داودی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تمامی دیدارها و نشست های خود تاکید کرد توسعه پوشش واکسنیاسیون علیه کرونا با استفاده از واکسن های تولید داخل و خارج با حداکثر ایمنی افزایی و حداقل عوارض و بهره گیری از ظرفیت همه بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی کشور در این زمینه را به جد پیگیری خواهد کرد و دارای برنامه های کوتاه مدت (ضربتی)، میان مدت و بلندمدت در این خصوص است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین قول داده که از تمام توان خود و دیگر وزارتخانه ها برای مبارزه و ریشه کنی مافیای غذا و دارو که از سلامت و جان بیماران نیازمند و صعب العلاج برای پر کردن جیب خود سوء استفاده می کنند، بهره گیرد.

تلاش برای محقق کردن استانداردهای جهانی در حوزه بهداشت و درمان

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای محقق کردن استانداردهای جهانی در حوزه بهداشت و درمان و به ویژه افزایش آمار پزشکان متخصص و عمومی نسبت به جمعیت با هدف افزایش پوشش بهداشتی و درمانی شهروندان، از دیگر برنامه های ارزشمند آقای عین اللهی است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های اساسی سنجش توانایی وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، هم افزایی آنان با همدیگر در مهار و پیشگیری از کروناست، گفت: وزیر پیشنهادی برای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این نظر نیز توانمندی های قابل توجهی دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});