• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
برای کسب جایزه طلایی جهانی ایپرا2021

طرح علمی بانوی تبریزی به مرحله فینال راه یافت

  • کد خبر : 30639
  • 27 شهریور 1400 - 17:57
طرح علمی بانوی تبریزی به مرحله فینال راه یافت
یاز اکو - طرح علمی بانوی تبریزی به مرحله فینال کسب جایزه طلایی جهانی ایپرا2021 راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ “مینا نظری” متخصص روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با ارائه طرح علمی با عنوان”مطالعه درک مدیران از محیط زیست بر نحوه مدیریت ورزش” به رقابت با نمایندگان سایر کشورها پرداخت و توانست در بین ۴۰ فینالیست جایزه طلایی ایپرا ۲۰۲۱ قرار بگیرد.
این گزارش حاکی از آن است که انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) در لندن هر سال طی رویدادى جهانی به معرفی بهترین روابط عمومی ها و متخصصین این حوزه از سراسر جهان می پردازد.

 

بر اساس این گزارش مینا نظری دارای دکترای علوم ارتباطات، عضو هیئت مدیره انجمن جهانی ارتباطات (WCFA) مستقر در داووس سوئیس، مدیر کل روابط عمومی فدراسیون جهانی راگ فوتبال است.

وی تاکنون مقالات بسیاری در حوزه روابط عمومی و ارتباطات تالیف کرده و توانسته عنوان بانوی روابط عمومی کشور در سال ٩۴ را به خود اختصاص دهد و در کنفرانس ها و همایش های داخلی و بین المللی ضمن دریافت جوایز، افتخارات زیادی را کسب کرده است.
گفتنی است، داوری جایزه طلایی “ایپرا” که مهمترین جایزه در حوزه روابط عمومی جهانی است، توسط هیئتی متشکل از ٧٠ کارشناس برجسته از ۴٠ کشور جهان انجام می شود.
شایان ذکر است مینا نظری در سال ۲۰۱۸ در بلغارستان موفق به دریافت جایزه ایپرا شده بود و امسال نیز برای شرکت در مراسم گالا درسال ۲۰۲۲ به لیتوانی سفر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});