• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8
در 6 ماهه نخست سال 1400؛

۲۰۰خانوار جدید با بیش از ۵۰۰ عائله تحت پوشش موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز قرار گرفت

  • کد خبر : 36360
  • 12 آبان 1400 - 16:00
۲۰۰خانوار جدید با بیش از ۵۰۰ عائله تحت پوشش موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز قرار گرفت
یاز اکو - 200 خانواده جدید با بیش از 500 عائله تحت پوشش کامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از موسسه خیریه حمایت از مستمندان، در طی ۶ ماهه نخست امسال؛ ۷۰۴ سرپرست خانوار، جهت تشکیل پرونده به موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز مراجعه کرده اند که از این تعداد برای بیش از ۲۰۰ سرپرست خانوار، پرونده مددجویی باز شده و اعضای خانواده آنها با حدود۵۰۰ عائله بصورت کامل تحت پوشش خدمات موسسه قرار گرفته اند.
همچنین ۵۹ نفر از مراجعین به بخش کاریابی، ۸ نفر به پزشکان همکار،۵ نفر به بخش مقروضین مضطر،۱۷ نفر به موسسات قرض الحسنه همکار و۸۰ نفر نیز به موسسات خیریه همکار معرفی شده اند. ۵۳ پرونده نیز در انتظار تکمیل مدارک و اثبات ادعا از سوی مراجعین محترم بوده و در نهایت۲۸۲ نفر نیز مستحق شناخته نشدند.
لازم به ذکر است، اعضای بخش پذیرش که از امنای افتخاری موسسه هستند، به طور معمول در تمام روزهای هفته به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به اظهارات و مشکلات متقاضیان رسیدگی می نمایند و پس از مصاحبه حضوری با متقاضی، در صورت احراز ضوابط مددجویی، فرم های مخصوص تکمیل و به بخش مددجویی جهت تکمیل پرونده و تحقیق و بررسی صحت ادعاهای متقاضی ارسال می گردد.
تامین زندگی خانواده های نیازمند – کمک و تامین درمان بیماران مبتلا به سرطان – تامین مسکن نیازمندان – کمک به تهیه جهیزیه خانواده های نیازمند و تحت پوشش – پیشگیری و ساماندهی متکدیان – کمک به ادای دین مقروضین – کمک به افراد آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، سیل و اخیراً کرونا – کمک به آزادی زندانیان غیر عمد و کمک به در راه مانده ها و مقروضین مضطر از جمله اقدامات موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=36360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});