• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

سرپرست شهرداری منطقه ۸ تبریز معارفه شد+رضا جانفشان کیست؟

  • کد خبر : 36944
  • 16 آبان 1400 - 17:00
سرپرست شهرداری منطقه ۸ تبریز معارفه شد+رضا جانفشان کیست؟
یاز اکو - مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۸ تبریز با حضور شهردار تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، در این مراسم عباس رنجبر شهردار تبریز تغییرات سازمانی را در راستای افزایش بهره‌وری سازمانی، لازم و ضروری دانسته و اعلام کرد: تغییر و تحولات سازمانی نشان ضعف یک مدیر یا نشان قوت مدیر دیگر نیست بلکه تغییرات لازمه هر سازمانی است تا با انرژی جدید و مضاعف در راستای بهبود عملکرد سازمانی اقدام شود.

وی از شهرداری منطقه ۸ تبریز به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق شهری تبریز یاد کرد و افزود: مدیریت در شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی شهر، روحیه خاص و همتی مضاعف نیاز دارد، چراکه کار کردن در این منطقه نیازمند تجربه و خوش‌فکری و ارتباط سازنده با اصناف و بازاریان در راستای توسعه و هویت‌بخشی بافت تاریخی شهر است.

شهردار تبریز عنوان کرد: یکی از مشکلات دیرینه منطقه ۸، وجود دستفروشان در معابر مرکزی شهر است که باید یک طرح جامع برای ساماندهی دستفروشان طراحی و تدوین شود تا این مشکل قدیمی رفع و ساماندهی شود.

رنجبر گفت: با توجه به حساسیت مکانی منطقه و نیاز به حضور یک مدیر با تجربه و خوش‌فکر، آقای رضا جانفشان که تجربه معاونت در این منطقه را در سوابق خود دارند و علاوه بر شناخت عالی از منطقه، تعامل خوبی با بازاریان و ساکنان منطقه دارد را به عنوان سرپرست جدید منطقه تاریخی فرهنگی شهر انتخاب کردیم.

وی از زحمات چند ساله علی مدبر شهردار سابق منطقه ۸، تشکر کرد. شهردار تبریز همچنین از رضا کیانی به عنوان معاون جدید مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۸ نام برده و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه جلسه علی مدبر شهردار سابق منطقه ۸، در سخنانی، فعالیت‌ها و عملکرد خود در این منطقه را تشریح کرد.

هویت‌بخشی و احیای بافت تاریخی منطقه ۸

رضا جانفشان سرپرست شهرداری منطقه ۸ نیز با تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تبریز بابت انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۸، به برنامه‌ها و اهداف خود در این منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌های خاصی برای اجرا در بافت تاریخی شهر مدنظر داریم که سعی خواهیم کرد با کار کارشناسی طی ماه‌های آتی پروژه‌های جدید را در راستای هویت‌بخشی و احیای بافت تاریخی منطقه اجرائی کنیم.

وی افزود: در این مسئولیت توجه ویژه به رضایت‌مندی ارباب رجوع و مبارزه با فساد اداری داشته و در این زمینه با هیچ شخصی تعارف نداشته و با متخلفان برخورد جدی خواهیم داشت.

جانفشان ادامه داد: در عرصه خدمت به مردم، با تمام توان و بصورت جهادی کار می‌کنیم و تا دستیابی به اهداف تعیین شده تلاش خواهیم کرد.

در پایان این مراسم شهردار تبریز، رضا جانفشان را به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۸ و رضا کیانی را به عنوان معاون مالی و اقتصادی این منطقه ۸ معرفی و از زحمات علی مدبر شهردار سابق این منطقه، تشکر کرد.

رضا جانفشان کیست ؟

رضا جان‌فشان ‌نوبری متولد ۱۳۵۰ و فرزند شهید یوسف جانفشان نوبری است. وی در اکثر مناطق شهرداری تبریز به عنوان مسئول حراست مشغول بوده است، شهرداری‌های مناطق ۱- ۳- ۴- ۵- ۶ میزبان وی به عنوان مسئول حراست بوده​اند.

وی همچنین کارشناس هیات ارزیابی شهرداری تبریز بوده و به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری‌های مناطق ۸  و ۲ نیز فعالیت کرده است.

رضا جانفشان نوبری در دوران عباس رنجبر به عنوان شهردار منطقه ۸ تبریز انتخاب شده است و بعد از عباس رنجبر در دوران سرپرستی دکتر یوسفی این سمت  ادامه داشته است و در حال حاضر که دکتر یعقوب هوشیار شهردار تبریز می​باشند، ایشان همچنان به عنوان شهردار منطقه ۸ تبریز فعالیت می​کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=36944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});