• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

۴۰ میلیارد ریال برای حل مشکل آب روستاهای میانه اختصاص یافت

  • کد خبر : 43640
  • 04 دی 1400 - 12:15
۴۰ میلیارد ریال برای حل مشکل آب روستاهای میانه اختصاص یافت
یاز اکو - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه حل مشکل آب روستاها در حال پیگیری است، از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال برای این منظور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مسعود سعادتی در جمع اهالی روستاهای کنگاور، بداغ بیگ، هلاج علیا، هلاج سفلی و دادلو از توابع بخش مرکزی، با اشاره به وسعت و گستردگی شهرستان تعدد روستاها، رفع مشکلات در حوزه های مختلف را نیازمند صبر و پیگیری خواند.

وی با قدردانی از نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری حل مشکلات، افزود: رفع مشکل راه روستاها نیز در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه مبنای تشکیل دولت سیزدهم بر اصل مردم داری؛ برقراری عدالت و محرومیت‌زدایی استوار است، گفت: سیاست اصلی دولت، تحقق عدالت در کشور است.

سعادتی هدف از حضور در روستاهای شهرستان را پیگیری و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار از امکانات برشمرد و از مسوولین ادارات خواست تا تلاش خود را مضاعف کرده و با تمام توان در جهت کاهش مشکلات مردم بویژه مناطق محروم قدم بردارند.

وی در پایان بر لزوم بسترسازی برای جذب و فعالیت هر چه بیشتر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در روستاها جهت خدمت به مردم و کشور تاکید کرد.

در این بازدید، سید مرتضی حسینی و مهدی اسماعیلی، نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری شهرستان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});