• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

پزشکیان: هدف از واگذاری تراکتور به بخش خصوصی رفع مشکلات مالی بود

  • کد خبر : 45036
  • 14 دی 1400 - 14:15
پزشکیان: هدف از واگذاری تراکتور به بخش خصوصی رفع مشکلات مالی بود
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه مدیریت زنوزی در باشگاه تراکتور، گفت: هدف اصلی از واگذاری این باشگاه بزرگ و مردمی به بخش خصوصی رفع مشکلات مالی بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از شرایط بحرانی تیم فوتبال تراکتور، افزود: قرار بود با انتقال باشگاه به بخش خصوصی مشکلات مالی، مدیریتی و ساختاری حل و فصل شود، و گرنه اگر قرار بر تداوم روندهای منسوخ و غلط گذشته بود، اصلا” نیازی به واگذاری نبود.

وی با بیان اینکه باشگاه بزرگ و پرهوادار تراکتور که نماد ورزش و فرهنگ آذربایجان است، طی سال های اخیر به بازیچه افراد تبدیل شده است، اظهار داشت: باید وضعیت مالکیت این باشگاه در سریع ترین زمان ممکن ساماندهی و تیم از حالت سرگردانی فعلی خارج شود، چون هواداران دیگر بیش از این تحمل ندارند.

عده ای تراکتور را به گروگان گرفته اند

پزشکیان ادامه داد: در شرایط کنونی چنین به نظر می رسد که عده ای تراکتور را به گروگان گرفته و از آن به عنوان ابزار فشار برای پیشبرد مطامع خاص خود استفاده می کنند که این امر برخلاف آرمان های مدنظر هواداران باشگاه است و باید توجه داشت که بازی با اعتبار تراکتور در حقیقت توهین به شعور میلیون ها هوادار عاشق این تیم است.

وی با اشاره به اینکه تراکتور علاوه بر ورزش، به نماد اجتماعی و فرهنگی مردم خطه آذربایجان تبدیل شده است، اضافه کرد: باید نسبت به تداوم هرج و مرج در این مجموعه و تبعات منفی این روند هشدارهای لازم داده شده و بدون فوت وقت جلوی این شرایط گرفته شود.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: در حال حاضر کل ورزش ایران به خصوص رشته فوتبال با مشکلات ساختاری، مدیریتی و اقتصادی مواجه است، با این حال وضعیت تراکتور بیش از آن که ناشی از مشکلات اقتصادی باشد از عدم نظارت و ضعف مدیریتی نشات گرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=45036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});