• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

کسب رتبه اول کشوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در جشنواره ملی فیروزه

  • کد خبر : 50723
  • 25 بهمن 1400 - 9:18
کسب رتبه اول کشوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در جشنواره ملی فیروزه
یاز اکو - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در جشنواره ملی فیروزه رتبه اول کشوری را کسب و نتایج رتبه های برتر دومین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی آذربایجان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی؛ «علیرضا نوروزی» مدیر کل از کسب رتبه اول کشوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در جشنواره ملی فیروزه و برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی خبر داد و اظهارکرد: این مراسم عصر روز چهار شنبه بیست بهمن‌ماه ساعت ۱۶ در محل همایش خانه مطبوعات استان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در مجموع ۶۵۱ اثر در ۲ بخش « هدایای فرهنگی » و«اسباب بازی و عروسک» به دبیرخانه این جشنواره رسید، افزود از این تعداددر بخش «هدایای فرهنگی» ۵۷۰ اثر و «اسباب بازی و عروسک» ۸۱ اثر داوری شدکه خوشبختانه استان ما در میان ۳۲ استان هم لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی رتبه اول کشوری کسب کرده نمود

نوروزی با بیان اینکه ۵۳ هنرمند عروسک ساز، .۳۰۰هنرمند در حوزه هنرهای تجسمی و هدایای فرهنگی مشارکت داشتند، افزود: هنرمندان کل استان در این دوره از جشنواره حضور یافتند.

وی با بیان اینکه داوری این دوره از جشنواره در دوبخش انجام شد، داوری بخش اول را با حضور داورانی از جمله «علیرضا قوجاری»، «آتوسا خاتمی»، « حسن سپهری فر »و « عسگر ایل دوستی » و داوری بخش نهایی را با حضور « شادی پاکزاد »، » الهام شیخ زاده «،»لیلا رنجبر قاسمی »و « سمیه حسین نژاد » معرفی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در آئین اختتامیه در بخش هدایای فرهنگی: چهار نفر «ایرج سلیمان‌زاده» از شاهین دژ «مژگان مالکی» از سلماس«بهناز فری رضایی»،«سحر تیموری» ارومیه موفق به کسب رتبه ممتاز شده و در بخش اسباب بازی و عروسک: «صدیقه صادقی»،«فاطمه پور علی»،« نسرین وحیدی» از ارومیه و «شیرین باقرالموسوی» از ماکو بترتیب اول تا سوم شده و جایزه ویژه هیات داوران برای بخش عروسک به «فروغ خدایی» از میاندوآب، «لیلا طالب زاده» از خوی در بخش هدایای فرهنگی و ۱۷نفر دیگر نیز در قالب شایسته تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

براساس این گزارش: دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در استان آذربایجان غربی در دو بخش«هدایای فرهنگی» و «عروسک» با هدف شناخت فرهنگ، ظرفیت ها و شناسایی بازارهای پنهان در حیطه محصولات و خدمات فرهنگی‌بومی اجرایی شده است.

در خاتمه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی از زحمات داوران و همکاران دبیرخانه استانی بصورت ویژه تجلیل و تقدیر نمودند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});