• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

قیمت مصوب میوه شب عید در آذربایجان شرقی اعلام شد

  • کد خبر : 55337
  • 26 اسفند 1400 - 17:00
قیمت مصوب میوه شب عید در آذربایجان شرقی اعلام شد
یاز اکو - قیمت مصوب میوه های شب عید در آذربایجان شرقی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی روز پنجشنبه با اعلام قیمت میوه های شب عید شامل پرتقال و سیب، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه استانی توزیع میوه شب عید قیمت پرتقال ۱۰هزار تومان و سیب ۱۲هزار تومان تعیین شده و ۲هزار و ۱۵۰ تن میوه شب عید با قیمت مصوب در آذربایجان شرقی عرضه می شود.

علی اکبر نژادرضا، اظهار کرد: ۱۳۵ غرفه عرضه میوه شب عید از اول هفته آینده بتدریج در استان برپا می شود که از این تعداد ۳۰ غرفه برای تبریز پیش بینی شده است.

وی افزود: یکهزار و ۳۵۰ تن پرتقال تامسون نایلون پیچ و ۷۰۰ تن سیب قرمز و سفید در سردخانه های استان ذخیره شده که حدود نصف آنها در سطح کلانشهر تبریز توزیع می شود.

نژادرضا ادامه داد: توزیع پرتقال و سیب در استان تا ۱۳ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۲ ادامه خواهد داشت؛ البته این توزیع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بازرگام و به صورت هوشمند نیز همزمان آغاز می شود.

وی ادامه داد: اختصاص مکان و برپایی غرفه بر عهده سازمان میادین شهرداری تبریز بوده و بنا به تاکید استاندار آذربایجان شرقی بیشتر غرفه های توزیع میوه شب عید در مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهد بود.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی همچنین گفت: سهمیه آذربایجان شرقی بر اساس مصوبه کارگروه استانی توزیع میوه شب عید تعیین شده که در تمام شهرستان های استان غرفه های توزیع میوه شب عید برپا می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=55337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});