• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

افزایش ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی طی سال جاری / ۵۰۰ واحد مسکونی توسط شهرداری ساخته خواهد شد/ تیم های تبریز در چند سال رو به نزول است

  • کد خبر : 57860
  • 22 فروردین 1401 - 14:30
افزایش ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی طی سال جاری / ۵۰۰ واحد مسکونی توسط شهرداری ساخته خواهد شد/ تیم های تبریز در چند سال رو به نزول است
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: یکی از چالش‌های جدی شهرداری در بخش حمل و نقل است، شهرداری تاکنون استراتژی مشخصی در این زمینه نداشته است، امیدواریم طی سال جاری 300 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز بیفزایم.

یاز اکو؛ پریسا رضاپور – شهردار تبریز گفت: یکی از چالش‌های جدی شهرداری در بخش حمل و نقل است، شهرداری تاکنون استراتژی مشخصی در این زمینه نداشته است، امیدواریم طی سال جاری ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز بیفزایم.

 به گزارش خبرنگار یاز اکو، یعقوب هوشیار، در جلسه علنی شورای شهر تشریح کرد: ۸۸ درصد درآمد شهرداری تبریز از محل درآمدهای ناپایدار است که این یک تهدید است.

وی با اشاره به پسماند شهری عنوان کرد: در حالی که در خیلی از کشورها از پسماند درآمد کسب می‌کنند در تبریز، بخش عمده‌ای از بودجه‌ی شهرداری را پسماند خرج می‌کنند.

 وی ادامه داد: در جهت مولدسازی دارایی‌های شهرداری حرکت خواهیم کرد.

هوشیار با اشاره به تیم‌های ورزشی در تبریز بیان کرد: چرخه‌ی معیوب حمایت از تیم‌های ورزشی در تبریز باید اصلاح شود، تیم‌های تبریز در چند سال رو به نزول است، اگر می‌خواهیم در ایجاد شور و نشاط اجتماعی نقش پررنگی داشته باشیم باید در حوزه‌ی ورزش استراتژی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: یکی از قرارگاه‌هایی که هفته‌های آتی تشکیل خواهیم داد مربوط به هوشمندسازی خواهد بود.

هوشیار در خصوص نحوه‌ی مدیریت شهری بیان کرد: رویکرد ما مدیریت بدون تعارف خواهد بود و مشکل پروژه‌هایی که با روح و روان شهروندان بازی می‌کنند را هر چه سریعتر حل خواهیم کرد.

شهردار تبریز با اشاره به برنامه‌های سه ماهه‌ی خود تشریح کرد: تلاش خواهیم کرد در سه ماه آینده به نقطه‌ی مطلوبی برسیم البته شهر در این مدت نخواهد خوابید بلکه طرح ضربتی ۱۵ روزه را از فردا آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص ناحیه‌بندی شهر تصریح کرد: بحث ناحیه‌محوری را هفته‌ی آینده به شورای شهر ارائه خواهیم داد، در این طرح برای بهره‌مندی عادلانه از امکانات شهری، تبریز را به ۳۳۵ ناحیه تقسیم کرده‌ایم .

وی گفت: پایان پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال در اولویت کاری شهرداری قرار خواهیم داد.

شهردار تبریز در دیگر بخش از سخنان خود عنوان کرد: به دو موضوع نگاه جدی خواهیم داشت یکی هوشمندسازی شهر و دیگری بحث انرژی است، رقم‌های بالایی برای بحث انرژی هزینه می‌شود که هیچ کنترلی هم بر آن نداریم.

وی گفت: کاهش زمان صدور پروانه و خدمات را پیگیری خواهیم کرد چرا که یکی از عوامل نارضایتی شهروندان و بروز فساد همین موضوع است.  

هوشیار گفت: احداث خانه قرآن در سه ماهه‌ی اول جزو دیگر اولویت‌های بنده است.

وی بیان کرد: بحث خزانه‌ی متمرکز که در حال اجرا است می‌خواهیم سازمان‌ها و شرکت‌ها را هم به این خزانه اضافه نماییم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});