• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
سرپرست فرمانداری پارس‌آباد:

پروازهای فرودگاه پارس‌آباد دایر شد/۲۰۰ میلیارد ریال هزینه تعریض باند فرودگاه

  • کد خبر : 58367
  • 26 فروردین 1401 - 19:30
پروازهای فرودگاه پارس‌آباد دایر شد/۲۰۰ میلیارد ریال هزینه تعریض باند فرودگاه
یاز اکو - سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد گفت: از امروز بعد از گذشت چهار ماه پروازهای فرودگاه پارس‌آباد از سر گرفته شده و برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، جابر جهان‌بین در بازدید از فرودگاه پارس‌آباد اظهار کرد: در ماه‌های اخیر گله‌مندی مردم، مسافران، گردشگران و صنعتگران را از تعطیلی فرودگاه پارس‌آباد و کنسلی پروازها شاهد بودیم که از روز اول حضور در فرمانداری پارس‌آباد سعی کردیم پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده و همراهی مسئولان استانی از امروز پروازهای این فرودگاه دایر شده تا در روزهای یکشنبه و پنجشنبه پروازها به مقصد فرودگاه پارس‌آباد و بالعکس دایر شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد گفت: ‌امیدواریم بعد از این شاهد تعطیلی و یا کنسلی پروازهای فرودگاه پارس‌آباد نباشیم بلکه در صورت مساعد بودن شرایط پروازهای کنسلی فرودگاه اردبیل نیز در این فرودگاه انجام شود.

جهان‌بین به دیرینگی این فرودگاه و ضرورت برقراری پروازها به درخواست اهالی و مطالبه به حق مردم مغان اشاره کرد و افزود: از آنجایی که پارس‌آباد و منطقه مغان قطب کشاورزی و همچنین کانون توسعه کشت و زرع با محوریت کشت و صنعت مغان و پارس است،‌ انتظار می‌رود این فرودگاه در کنار انجام پروازهای مستمر و مداوم هفتگی به برقراری پروازهای باری نیز تبدیل شود.

وی از شرکت‌های هواپیمایی خواست تا با توجه به ظرفیت بالای پارس‌آباد مغان تمایل خود را برای برقراری پروازهای متنوع انجام داده و در این زمینه شرایط مناسبی را فراهم کنند.

جهان‌بین با قدردانی از مدیران فرودگاه‌های استان اردبیل در پیگیری عمران و آبادانی این مجموعه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای تعریض و بازسازی باند اصلی فرودگاه پارس‌آباد هزینه شده است.

وی از تکمیل سیستم روشنایی فرودگاه خبر داد و اضافه کرد: در روزهای آینده این پروژه نیز با هزینه ۷٫۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: نبود جایگاه سوخت در این فرودگاه مشکلاتی را به وجود آورده که امیدواریم این مشکل نیز هر چه سریعتر برطرف و زمینه تداوم پروازها در این فروگاه فراهم آید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});