• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

رهبر فرزانه انقلاب با دوراندیشی موجب هدایت و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان شده‌اند

  • کد خبر : 59556
  • 03 اردیبهشت 1401 - 15:00
رهبر فرزانه انقلاب با دوراندیشی موجب هدایت و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان شده‌اند
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رهبر فرزانه انقلاب با دوراندیشی موجب هدایت و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دانش‌بنیان شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با هیأت رئیسه پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و برخی از مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان استان، اظهار کرد: از ریاست جمهوری می‌خواهیم در سفر آتی به استان، حمایت‌های بیشتری از پارک و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از ابتدای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علوم به‌ویژه در حوزه خودکفایی، تولید محصولات داخل، قطعه‌سازی و صنایع نظامی از شرکت‌های فناور دانش‌بنیان حمایت بی‌نظیری انجام داده‌اند و همواره دولت‌ها را به سمت حمایت از فناوری سوق می‌دهند.

جایگاه دوم پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: جایگاه پارک علم و فناوری استان از رتبه ۱۸ کشوری در سال ۱۳۹۷ به رتبه دوم در سال جاری ارتقاء یافته است.

عبدالرضا واعظی با اشاره به برنامه‌های این پارک برای توسعه‌ی بازار محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان، افزود: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی دفتر تعاملات علم و فناوری ایران در شهرک سازمان همکاری‌های شانگهای را ایجاد می‌کند و تعاملات بین‌المللی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری با کشورهای مختلف به‌ ویژه چین گسترش خواهد یافت.

وی گفت: ۴۱۸ شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مستقر هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});