• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

منتقدان قالیباف برای درمان و تفریح به خارج از کشور می‌روند

  • کد خبر : 60189
  • 09 اردیبهشت 1401 - 9:45
منتقدان قالیباف برای درمان و تفریح به خارج از کشور می‌روند
یاز اکو - انتشار عکس‌های خانواده قالیباف در شامگاه سه‌شنبه ۳۰ فروردین توسط کاربران ایرانی که از سفر به ترکیه و خرید سیسمونی باز می‌گشتند، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و عده‌ای خواستار استعفای او شدند

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نبض بازار، الهویردی دهقانی، عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی درباره حواشی ایجاد‌شده درباره این خبر و تاثیر آن بر ریاست مجدد قالیباف در دومین سال مجلس، تصریح کرد: کاری که بستگان نزدیک آقای قالیباف انجام داده‌اند، کار حرامی نبوده است. نه دزدی بوده است و نه اختلاس. تنها اشکال وارد به اقدام خانواده آقای قالیباف از نظرف عرف جامعه بوده است.

بزرگنمایی سفر خانواده قالیباف با هدف زیر سوال بردن مسولان

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی افزود: قالیباف چهره‌ای انقلابی است و از یادگاران دفاع مقدس است که برای نظام هم زحمات زیادی کشیده است و اگرچه خبط یا کار غیرمعمول انجام‌شده است، اما متاسفانه در جامعه ما این موارد را بسیار بزرگ‌نمایی کرده و به هر روشی متوسل می‌شوند تا مسئولان زیر سوال بروند.

منتقدان قالیباف برای درمان و تفریح به خارج از کشور می‌روند

دهقانی عنوان کرد: قالیباف یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی است و جامعه رسانه‌ای باید به این موضوع توجه داشته باشد که ایرادات مطرح به خانواده آقای قالیباف عموما از طرح کسانی مطرح می‌شود که خانواده یا فرزندان آن‌ها در سایر کشور‌ها کار یا تحصیل می‌کنند و بسیاری از آن‌ها برای خرید، درمان یا تفریح به سایر کشور‌ها مراجعه می‌کنند.

اگر لازم باشد آقای قالیباف باید توضیح دهد یا عذرخواهی کند

وی با بیان اینکه از انگیزه سفر داماد قالیباف به ترکیه بی‌اطلاع است، اظهار کرد: بهتر است آقای قالیباف در این خصوص به مردم توضیح دهد یا اگر لازم باشد از مردم عذرخواهی کند، اما باید گفت شخص قالیباف مدیر موجهی است و یکی از مسئولان نظام جمهوری است و این قبیل بداخلاقی‌ها شایسته نیست.

دهقانی عنوان کرد: اگر قرار باشد که همه سوابق مسئولان در فضای مجازی مطرح و روی آن مانور داده شود باید همه این موارد مربوط به گذشته مسئولان نیز مطرح شود.

هیچ کس معصوم نیست و قالیباف نیز از این قاعده مستثنی نیست

نماینده مردم ورزقان در مجلس ادامه داد: نباید طرح ایرادات مربوط به مسئولان بدون بررسی یا طرح خدمات و موارد مثبت دوران مدیریتی آن‌ها باشد. هیچ کس معصوم نیست و قالیباف نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر عملکرد آقای قالیباف در دست بررسی باشد باید دید چند درصد از عملکرد ایشان درست و چند درصد ناصحیح بوده است و پس از آن در مورد ایشان قضاوت شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: به غیر از چند مسئول ارشد نظام نمی‌توان سایر مسئولان را خالی از اشکال دانست و بزرگنمایی در مورد آن نیز به صلاح نیست.

خط فکری برخی از مسئولان و فرزندان آن‌ها از هم فاصله دارد

دهقانی خاطرنشان کرد: ما در جایگاه خداوند قرار نداریم در حالی که نوح پیامبر خدا بود، اما فرزند او رستگار نشد و دعوت نوح را نپذیرفت. خداوند حساب هیچ فردی را از فرد دیگری طلب نمی‌کند. برخی از مسئولان نیز در نظام وجود دارند که خط فکری پدران و فرزندان از هم فاصله زیاد داشته است به همین دلیل نباید مسئولان را مورد تاخت و تاز قرار داد. این را نه عقل و نه شرع به ما نمی‌گوید.

مجلس بازهم به ریاست قالیباف رای مثبت می‌دهد

این نماینده مجلس اظهار کرد: مجلس در سال دوم نیز به ریاست قالیباف رای مثبت خواهد داد و اگرچه در مجلس بزرگان زیادی وجود دارند، اما آقای قالیباف نیز زحمات زیادی می‌کشد و مجلس را به خوبی اداره می‌کند. او ظرفیتی عظیم برای نظام است و این حرف و حدیث‌ها نیز شایسته نیست.

با طرح ایرادات نیرو‌ها و ظرفیت‌های انقلاب را از دست می‌دهیم

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه ممکن است اظهاراتش به مذاق برخی خوش نیاید، عنوان کرد: افرادی که به دنبال انتقاد هستند امروز از اقای قالیباف و فردا از مسئول بعدی ایراد می‌گیرند، چون هیچ مسئولی نمی‌تواند معصوم باشد و این روند به معنای آن است که نیرو‌ها و ظرفیت‌ها خود را از دست می‌دهیم.

دهقانی درباره طرح مجدد تخلفات مالی قالیباف در شهرداری و فایل صوتی منتشر شده نیز خاطرنشان کرد: اگر قالیباف تخلفاتی داشته است باید رسیدگی می‌شده است و اکنون نیز باید رسیدگی شود، اما شرع و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشته است که تا جرمی به اثبات رسیده است نباید طرح اتهام علیه کسی علنی شود.

طرح اتهامات علیه قالیباف نباید مبنای قضاوت مردم شود

وی افزود: طرح اتهامات علیه آقای قالیباف نباید مبنای قضاوت مردم شود و اگرچه از تخلفات دفاع نمی‌کنم، اما این رسم نیست که تهمت‌هایی علیه افراد در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح شود که مشخص نیست ثابت می‌شود یا خیر.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تنها درصورت قطعی‌شدن بررسی‌ها و حکم نهایی است که باید مردم را به قضاوت درباره عملکرد فردی دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});