• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

آسیای مرکزی بر افزایش حمل و نقل کالا از طریق دریای خزر تمرکز کرده است

  • کد خبر : 62066
  • 23 اردیبهشت 1401 - 9:15
آسیای مرکزی بر افزایش حمل و نقل کالا از طریق دریای خزر تمرکز کرده است
یاز اکو- تور آموزشی با موضوع فرصت‌های افزایش تجارت در مسیر آسیای مرکزی - اتحادیه اروپا از طریق بنادر دریای خزر و دریای سیاه در تاریخ ۱۶ تا ۲۲ می برگزار می‌شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آپا، تور آشنایی با کریدور تراسیکا (کریدور حمل و نقل اروپا-قفقاز-آسیا) شامل بازدید از آکتائو (قزاقستان)، باکو (آذربایجان)، تفلیس و باتومی (گرجستان) بوده و کشورهای آسیای مرکزی، آذربایجان، بلغارستان، هیئتی از گرجستان و ترکیه در این تور آموزشی حضور خواهند داشت. این رویداد در حمایت از پروژه USAID در آسیای مرکزی و با همکاری نزدیک اتحادیه کارگران حمل و نقل قزاقستان برگزار خواهد شد.
این منبع خبری افزود: اخیراً دولت‌های آسیای مرکزی بر افزایش ترافیک بار در دریای خزر تمرکز کرده‌اند، زیرا شرکت‌های حمل‌ونقل با چالش‌های فزاینده‌ای در انتقال کالاهای خود از طریق مسیرهای ترانزیتی مواجه شده اند.
در این رویداد ۶ روزه بیش از ۴۰ نماینده گمرکات و مقامات حمل و نقل کشورهای آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه و ازبکستان و همچنین اعضای انجمن حمل و نقل و لجستیک آسیای مرکزی از بنادر آلات، کوریک و باتومی بازدید خواهند کرد.
در قالب این رویداد، نشستی در مورد چشم انداز توسعه حمل و نقل جاده ای بین المللی در حمهوری آذربایجان نیز به عنوان بخشی از این تور آموزشی برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});