• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

نماینده مجلس: بازتوزیع یارانه‌ها هنر بزرگ دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 63161
  • 30 اردیبهشت 1401 - 11:34
نماینده مجلس: بازتوزیع یارانه‌ها هنر بزرگ دولت سیزدهم است
یاز اکو -نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حذف ارز ترجیحی یا به‌عبارتی بازتوزیع یارانه‌ها هنر بزرگی از سوی دولت سیزدهم است، گفت: اقدام بعدی دولت باید شناور کردن نرخ ارز باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه‌ فوق العاده‌ با فعالان اقتصادی بخش خصوصی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پیشرفت کشور در مسائل اقتصادی در گرو حمایت همه جانبه از بخش خصوصی است، اظهار کرد: این حمایت با محدودیت بخش خصوصی از طریق اعمال سیاست‌ها و بخشنامه‌های متعدد امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: اولین راه حمایت از بخش خصوصی بازکردن درهای بانک‌ها بر روی تولید کنندگان و گشاده رویی با آنان است و راه‌حل آن رفع تعهد ارزی از ۷۰ به ۶۰ درصد و افزایش زمان از سه ماه به پنج ماه است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تقویت منابع استانی از طریق بودجه سال ۱۴۰۱ را راهکار مناسب حمایت از تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود: اصلاح و باز توزیع یارانه‌ها اقدام بعدی حمایت از تولیدکنندگان است که باید از طریق ارز نیمایی سرمایه‌ در گردش تقویت شود.

در این جلسه تعدادی از فعالان بخش خصوصی به بیان نقطه‌ نظرات خود در خصوص مشکلات و چالش‌های بخش تولید پرداخته و خواستار حل مشکلات بانکی واحدهای تولیدی استان شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});