• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

زیرساخت های گردشگری در ۱۰ روستای جمهوری آذربایجان اجرا می شود

  • کد خبر : 64243
  • 07 خرداد 1401 - 10:30
زیرساخت های گردشگری در ۱۰ روستای جمهوری آذربایجان اجرا می شود
یاز اکو- طی چهار سال آینده پروژه های زیربنایی در ۱۰ روستای زیبای گردشگری جمهوری آذربایجان اجرا می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بنکر، این مطلب را حسین محمدوف رئیس کارگروه توسعه منطقه ای سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان اعلام کرد.

به گفته وی سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان در یک سال گذشته کار ثبت رسمی تمامی اقامتگاه های روستایی فعال در امری پذیرش مسافر در ۲۲ شهر و روستای این کشور را انجام داده است.

محمدوف افزود: نیازها و مشکلات اساسی این بخش بررسی شد. در نتیجه بررسی ها متوجه شدیم که آنها نیاز به پشتیبانی زیرساختی دارند و بایستی برای تقویت عملکرد بهتر آنها کمک مالی برایشان فراهم شود. یکی دیگر از مشکلات اصلی این صنف مربوط به فروش است. در این راستا این برنامه با همکاری سازمان توسعه مشاغل کوچک و متوسط ​​جمهوری آذربایجان و سازمان اشتغال دولتی اجرا شد. در چارچوب این طرح زیرساخت های مورد نیاز و تجهیزاتی به ارزش ۱۰ هزار منات برای بیش از ۷۰ اقامتگاه روستایی تامین شد.

محمدوف خاطرنشان کرد: کار بر روی موضوع فروش در حال انجام است. ما در حال اتصال حدود ۲۰۰ خانه روستایی در پلتفرم بوکینگ هستیم. صاحبان این اقامتگاه ها در سال های آینده نه تنها در فصل گردشگری بلکه در فصل های دیگر نیز می توانند خانه های خود را به گردشگران بیشتری اجاره دهند. علاوه بر این برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) یک برنامه چهار ساله برای توسعه گردشگری روستایی دارد. در ابتدا پروژه های زیربنایی در ۱۰ روستای زیبای گردشگری جمهوری آذربایجان طی ۴ سال آینده اجرا می شود. فهرست این ۱۰ روستاهنوز نهایی نشده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});