• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
دادستان عمومی و انقلاب جلفا:

فعالیت مجتمع تفریحی گردشگری آسیاب خرابه متوقف می‌شود

  • کد خبر : 65899
  • 19 خرداد 1401 - 14:00
فعالیت مجتمع تفریحی گردشگری آسیاب خرابه متوقف می‌شود
یاز اکو - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا دستور تعطیلی و توقف فعالیت مجتمع تفریحی گردشگری آسیاب خرابه شهرستان جلفا را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، یوسف احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و بروز خسارات احتمالی جانی و مالی و در راستای حمایت از حقوق عامه، خدمات رسانی به گردشگران و مسافرین این مجتمع تا استحکام بخشی به نقاط حادثه خیز و رفع خطرات احتمالی با جلب نظر کارشناسان مربوطه، متوقف و از هرگونه فعالیت در این مکان گردشگری جلو گیری خواهد شد.

وی با اشاره به حجم مسافرین و گردشگران خصوصاً در ایام تعطیل سال و این که در صورت بروز هرگونه حادثه و فرونشت در قسمت‌های این مکان شاهد بروز فاجعه انسانی و تلفات جبران ناپذیری خواهیم بود ادامه داد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های قبلی توفیق چندانی در این زمینه نداشته‌ایم لذا به ناچار فعالیت این مجموعه تعلیق شد تا پس از تحکیم نقاط حادثه خیز و رفع مخاطرات احتمالی مجدداً مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه علیرغم وجود جاذبه خاص طبیعی این محل و ظرفیت بالای جذب گردشگر متاسفانه متولی قانونی محل، هنوز به طور مشخص تعیین نشده است بنابراین تعیین متولی قانونی محل و ایمن سازی این مجموعه را از ضروریات عنوان کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی مقتدرانه از هرگونه اقدام در جهت تأمین امنیت جانی مردم فروگذار نخواهد بود و این موضوع نیز با اهتمام جدی در حال پیگیری می‌باشد.

وی در خاتمه از زحمات بخشداران سابق و فعلی، نیروی هنگ مرزی جلفا و مردم شریف که با صبر و بردباری، متابعت از قانون و اطلاع رسانی به موقع مسئولین را در زمینه یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

با توجه به شرایط خاص و تغییرات به وجود آمده در آسیاب خرابه و رانش قسمت‌هایی از ضلع غربی آن در اقدامی تحسین برانگیز با دستور دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جلفا فعالیت این مجموعه تفریحی به حالت تعلیق در آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});