• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

صادرات ۱۱ میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی اردبیل طی سال گذشته

  • کد خبر : 66354
  • 23 خرداد 1401 - 13:30
صادرات ۱۱ میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی اردبیل طی سال گذشته
یاز اکو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از صادرات ۱۱ میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، بهروز رحیم‌زاده ۲۳ خرداد با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقرار سامانه ثبت تعاونی کشور، انجام کلیه مراحل تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق این سامانه بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: در راستای مردمی سازی اقتصاد و تحقق سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور تعداد هزار و ۹۵۰ شرکت تعاونی با ایجاد فرصت شغلی برای ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در حال فعالیت اقتصادی می باشند.

وی عنوان کرد: شرکت های تعاونی طی سال گذشته با انجام صادرات به کشورهای مختلف از جمله آلمان، روسیه، قطر، ترکیه، عراق، پاکستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان توانسته‌اند مبلغ ۱۱ میلیون دلار برای کشور ارز آوری داشته باشند.

بهروز رحیم‌زاده با عنوان اینکه تعاون مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد در شرایط فعلی کشور است، خاطر نشان کرد: تجمیع سرمایه های اندک برای فعالیت اقتصادی و در نتیجه رونق تولید علی الخصوص در مناطق کم برخوردار از اهداف اصلی تعاون است.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد ۱۲ شرکت تعاونی راکد با تغییر موضوع فعالیت، تغییر اعضا هیات مدیره و تزریق تسهیلات فعال شده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});