• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

آلمانی ها با افزایش نزدیک به ۵۰۰ دلاری قبض گاز بر اساس مالیات جدید مواجه هستند

  • کد خبر : 75000
  • 25 مرداد 1401 - 18:20
آلمانی ها با افزایش نزدیک به ۵۰۰ دلاری قبض گاز بر اساس مالیات جدید مواجه هستند
یاز اکو_خانوارهای آلمانی باید چندین صد یورو اضافی در سال برای انرژی بپردازند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح طبق قانون تصویب شده توسط پارلمان آلمان، هزینه ۲٫۴ سنت یورو در هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) تعیین کرده است که محدوده مورد انتظار آن بین ۱ تا ۵ سنت است.

مالیات بر گازی که برای گرم کردن خانه ها در آلمان و تولید برق استفاده می شود از اول اکتبر اعمال می شود و تا آوریل ۲۰۲۴ باقی می ماند تا به Uniper – بزرگترین واردکننده گاز روسیه در کشور آلمان – و سایر واردکنندگان برای مقابله با آن کمک کند.

 

رابرت هابک، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان، گفته است که این مالیات به معنای هزینه های اضافی چند صد یورویی در سال برای یک خانوار متوسط ​​خواهد بود.
دولت به دنبال راه هایی برای کاهش ضربه از طریق کمک های مالی به خانوارهای فقیرتر و پیشنهاد کاهش مالیات بر ارزش افزوده است.

 

برای یک خانواده متوسط ​​چهار نفره در آلمان، این هزینه معادل هزینه اضافی سالانه حدود ۴۸۰ یورو یا افزایش حدود ۱۳ درصدی بر اساس محاسبه میانگین قبض گاز ۳۵۶۸ یورو در پلت فرم مقایسه قیمت Verivox بر اساس استفاده از ۲۰۰۰۰ کیلووات ساعت است.

 

هابک درباره این مالیات گفت: «جایگزین می‌توانست فروپاشی بازار انرژی آلمان و همراه با آن بخش‌های بزرگی از بازار انرژی اروپا باشد.
او به خبرنگاران گفت :مدل انرژی وابسته به روسیه آلمان شکست خورده است و باز نخواهد گشت.

هابک، با استدلال بر امداد هدفمند برای کمک به خانوارها، گفت: «ما باید با عجله تغییر کنیم… برای انجام این کار، گاهی اوقات مجبوریم داروی تلخ مصرف کنیم.

 

شرکت Utility EnBW که از طریق بخش گاز VNG خود نیز در معرض دید قرار می گیرد و در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در نتیجه کاهش عرضه روسیه به سود ۵۴۵ میلیون یورویی دست یافت، گفت : برخلاف RWE از این مالیات استفاده خواهد کرد.

این صنعت همچنین مشمول این هزینه خواهد شد، به طوری که فدراسیون فولاد آلمان اعلام کرده است که سالانه حدود ۵۰۰ میلیون یورو دیگر به قبوض انرژی این بخش اضافه می کند، علاوه بر ۷ میلیارد یورو هزینه اضافی که قبلاً به قیمت بالای انرژی نسبت داده شده است.
هانس یورگن کرخوف، رئیس این شرکت گفت: «اضافه گاز فشار هزینه‌ای را که قبلاً به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها در بازارهای انرژی بر صنعت فولاد وارد می‌شد، به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد».

 

اقتصاددانان هشدار دادند که این مالیات باعث تسریع بیشتر تورم در بزرگترین اقتصاد اروپا می شود که در حال حاضر با افزایش ۸٫۵ درصدی روبرو است و برخی اقدامات حمایتی مانند بلیط های حمل و نقل عمومی کم هزینه به پایان می رسد.

جورج کریمر، اقتصاددان ارشد Commerzbank، گفت: «انتظار می‌رود مالیات گاز تورم، از جمله مالیات بر ارزش افزوده، را تقریباً یک درصد افزایش دهد.
فدراسیون صنایع آلمان پس از اینکه Scholz روز پنجشنبه وعده بسته کمکی اضافی برای خانوارها را داد، خواستار اقدامات حمایتی از مشاغل شد.
آلمان همچنین منتظر پاسخ بروکسل در مورد معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای مالیات است.
روسیه جریان گاز به آلمان را کاهش داده است و مشکلات فنی و تشدید تحریم های غرب را عامل کاهش تحویل از طریق خط لوله کلیدی نورد استریم ۱ به ۲۰ درصد از ظرفیت خود می داند. برلین این کاهش ها را با انگیزه سیاسی دانسته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});