• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

رونمایی از جدید ترین محصولات تجهیزات پزشکی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز

  • کد خبر : 75214
  • 27 مرداد 1401 - 12:00
رونمایی از جدید ترین محصولات تجهیزات پزشکی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز
یاز اکو - آیین رونمایی از دو محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی شرکت های فنالور مرکز رشد فناوری تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در این مراسم محصول فناور ظروف کشت سلول و بافت محصولی از شرکت فناور آرکا پژوهان آریانا و تخت احیای نوزاد محصولی از شرکت فناور سینا حمد آریا  رونمایی شد.
 دکتر پرویز شهابی-معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز- در حاشیه رونمایی از محصولات فناور این دو شرکت اظهار کرد: خرید محصولات فناور توسط سازمان ها، ادارات و شرکت های استان می تواند مسیر فروش این محصولات در سطح کشور را تسهیل کند.
وی گفت: شرکت ها می توانند با شرایط ویژه و با تخفیف های خاص محصولات خود را در سطح استان ارائه کنند تا به مرور شاهد رونق بازار این محصولات در سراسر کشور باشیم.
دکتر مسلم نجفی – معاون  غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز- نیز در این آیین با تاکید بر ضرورت حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور باید به صورت عملی صورت گیرد.
محسن رشید، مدیر عامل آرکا پژوهان آریانا  و تولید کننده محصول ظروف کشت سلول و بافت نیز با اشاره به ویژگی ها این محصول گفت: ظروف کشت سلول به منظور رشد دادن سلول و بافت در دانشگاه ها، پژهشگا ه ها، مراکز ناباروری ، مراکز واکسن سازی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی افزود: وجود فرمولاسیون اختصاصی در کف این ظروف یه سلول ها این امکان را می دهد تا به کف ظروف اتصال پیدا کرده  و رشد کنند.
 رشیدی با اشاره به وارداتی بودن این محصول اظهار کرد: این ظروف یه صورت کامل وارداتی بوده و مشابه  داخلی ندارد ، اما با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر این محصول به صورت انبوه تولید می شود.
غضنفری، مدیرعامل فناور سینا حمد آریا  و تولید کننده محصول تخت احیای نوزاد نیز در خصوص ویژگی های خاص این محصول گفت: تخت احیای نوزاد با نام تجاری لیونا و قابلیت های منحصر به فرد طراحی و تولید شده است.
وی افزود: این محصول در بخش NICU واتاق عمل  جهت احیا و مراقبت نوزادان تازه متولد شده کاربرد دارد.
گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز به مدت چهار روز از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});