• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

اعتماد و آموزش دو کلید واژه بورسی شدن شرکت‌های تولیدی

  • کد خبر : 75392
  • 29 مرداد 1401 - 10:00
اعتماد و آموزش دو کلید واژه بورسی شدن شرکت‌های تولیدی
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به مزایای متعدد بورس در حوزه صنعت گفت: اعتماد و آموزش دو کلید واژه بورسی شدن شرکت‌های تولیدی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ صابر پرنیان در میزگرد تخصصی چالش ها و راهکارهای ورود شرکت ها به بورس افزود: در حال حاضر در حوزه اقتصاد و تولید اتفاقات خوبی در حال وقوع است و نقاط امید فضای اقتصادی از دل همین هم اندیشی ها به وجود میاد.

وی ادامه داد: برخلاف برخی از اظهارات در فضای مجازی، تمایل فعالان اقتصادی برای توسعه کسب و کار هر روز افزایش می یابد و این تفکر نشان دهنده امید به آینده اقتصاد کشور است.

تسهیل گری و بسترسازی برای فعالیت صاحبان صنایع

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تسهیلگری و بسترسازی برای فعالیت صاحبان صنایع را از جمله وظایف دولت برای هموار کردن مسیر توسعه دانست و گفت: هر شهرستان که می رویم فعالان اقتصادی برای ایجاد کسب و کار از ما تقاضای تامین زیرساخت ها را می کنند.

پرنیان با بیان این که بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری کارهای خوبی در استان انجام می دهد، افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود بزرگترین موضوع واحدهای صنعتی افزایش چهار برابری نیاز به تامین مالی نسبت به سال گذشته است که در این زمینه موارد را پیگیری می کنیم.

وی تاکید کرد: باید به سمت تولید محصولات باکیفیت و جدید با استفاده از شیوه های نوین در صنعت برویم که در این زمینه در کنار تولیدکنندگان هستیم.

اتاق تبریز باید پرچم‌دار هدایت جریان اقتصادی استان باشد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر این که اتاق بازرگانی تبریز باید پرچم‌دار سیاستگذاری و هدایت جریان اقتصادی استان باشد، گفت: آماده ایجاد بستری مناسب برای برگزاری جلسات متعدد با فعالان حوزه های مرتبط با صنعت هستیم تا با دستیابی به ادبیات و نگاه مشترک فضای صنعتی استان را به سمت توسعه هدایت کنیم.

پرنیان افزود: در حال حاضر در خیلی از رشته صنعت ها محصولات باکیفیت و فاخری با مزیت رقابتی بسیار بالا حتی در سطح محصولات کشورهای اروپا تولید می شود که به این موضوع افتخار می کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: باید ظرفیت های اقتصادی استان را به خوبی بشناسیم تا با کمک فعالان بخش خصوصی و نهادهای متولی، توسعه صنعت استان را بیش از گذشته رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});