• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0

۱۲ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در عجب‌شیر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 76823
  • 07 شهریور 1401 - 14:00
۱۲ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در عجب‌شیر به بهره‌برداری رسید
یاز اکو - همزمان با هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با ۹۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در عجب شیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، فرماندار عجب‌شیر در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها بیان کرد: این طرح‌ها شامل ۷۰۰ هکتار از شبکه آبیاری سد قلعه‌چای، گلخانه هیدروپونیک سبزی و سیفی، زیرسازی، آسفالت و لکه‌گیری آسفالت معابر، جدول‌گذاری و جوب‌کشی خیابان‌ها و کوچه‌ها و تملک و تخریب بافت‌های فرسوده و ناکارآمد است.

به گفته «جعفر قادری» از دیگر طرح‌های افتتاحی در پنجمین روز از هفته دولت می‌توان به ساماندهی پارک‌ها و میادین، ساماندهی دستفروشان با ایجاد غرفه‌های سازه موقت، نصب المان‌های شهری، نصب روشنایی معابر و میادین، نصب کفپوش در سطح شهر اشاره کرد.

وی همچنین فرصت خدمتگزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی خواند و افزود: این فرصت باید به بهترین نحو در راستای خدمت‌رسانی و رضایتمندی آنان مورد استفاده قرار گیرد.

قادری اضافه کرد: هفته دولت فرصتی برای تجلی مردم‌سالاری و معرفی خدمات صادقانه دولت به مردم در مسیر آسایش و رفاه جامعه و ارایه کارنامه واضح و گویای این تلاش‌ها در عرصه‌های گوناگون است.

وی با استقبال از سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی از جمله گلخانه و بسته‌بندی محصولات کشاورزی، بیان کرد: این مشاغل به اشتغالزایی کمک می‌کند و از سرمایه‌گذاری در این بخش حمایت می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});