• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

فراخوان توروسیان در مورد قره باغ ایروان را خشمگین کرد

  • کد خبر : 78402
  • 20 شهریور 1401 - 10:15
فراخوان توروسیان در مورد قره باغ ایروان را خشمگین کرد
یاز اکو- حیات سیاسی در ارمنستان در سال های گذشته غیراخلاقی شده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نشریه هایلی از قول توروسیان نوشت برای برخی از کسانی که با موج نهضت قره باغ به قدرت رسیدند و بعد از آن قره باغ را سربار دانستند و به نفع قره باغ صحبت کردند، از نظر سیاسی غیراخلاقی شده است.

توروسیان گفت: فضای سیاسی غیراخلاقی باعث ظهور میکروب ها و علف های هرزی شد که در سال ۲۰۱۸ به قدرت رسیدند و ما با عواقب غم انگیزی روبرو شدیم. بداخلاقی، بدبینی و جهل اکنون متحد شده و کشور ما را در معرض تهدید قرار داده است.

توروسیان افزود: همانطوریکه مستحضرید در ۳۱ اوت در بروکسل پاشینیان و الهام علی اف توافق کردند که با میانجیگری چارلز میشل دو کشور را برای صلح بلندمدت آماده کنند و در حال آماده شدن هستند. باکو خواستار کریدور زنگه زور است، در خصوص گویچه و ایروان نیز صحبت می کنند و همچنین در مورد اینکه قره باغ بخشی از آذربایجان است صحبت می کند. نیکول هم با همه این مباحث موافقت کرده است.

مقامات ارمنستان نیز مردم را برای صلح طولانی مدت آماده می کنند. آرسن توروسیان وزیر سابق بهداشت و نماینده کنونی مجلس ارمنستان در ادامه بیان کرد که قره باغ هیچ شانسی برای “استقلال” ندارد و هرگز نداشته است.

این نشریه می نویسد: آرسن توروسیان نادان است و نباید در مورد چیزی که نمی فهمد صحبت کند. اگر او حقیقت را بداند ولی سعی کند شکست مافوق و حزب اش را پنهان کند و خط “سربازان بیهوده مردند” را ادامه دهد، این از قبل نیز بی شرمانه تر است. آرسن توروسیان با لبخندی بر لب و با نگرانی اعلام می کند که تاریخ ۳۰ ساله ما دروغ است و در واقع شعار الهام علی اف را تکرار می کند که دایما می گوید؛ قره باغ آذربایجان است! انتظار دیگری از ایشان نمی رود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});