• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گردشگری منطقه ارسباران/ ثبت جهانی ورنی

  • کد خبر : 79185
  • 26 شهریور 1401 - 12:15
آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گردشگری منطقه ارسباران/ ثبت جهانی ورنی
یاز اکو - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشخص شدن پیمانکار هتل ۵ ستاره مهر اصل، عملیات اجرایی این پروژه مهم گردشگری منطقه با اعتبار ۱۸۰میلیارد تومان از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، احمد محرم‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران هتل ۵ ستاره مهراصل را یکی از پروژه‌های مهم گردشگری شهرستان اهر و منطقه ارسباران ذکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تمام مراحل مقدماتی از جمله اخذ پروانه، مجوز سازمان میراث فرهنگی و سایر موارد مرتبط انجام شده و با درج مناقصه، پیمانکار مشخص شده و عملیات اجرایی آن با اعتبار پیش‌بینی ۱۸۰ میلیارد تومان از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از نیازهای مهم شهرستان در حوزه زیرساخت‌های گردشگری بوده که امیدوارم در کنار این پروژه مهم سایر طرح‌های مورد نیاز منطقه از جمله ایجاد موزه مردم شناسی، باستان‌شناسی، خانه ورنی، ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری، ثبت جهانی ورنی، اعتبار لازم برای توسعه سایر زیرساخت‌های گردشگری، به‌خصوص حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری اقدامات اساسی صورت گیرد تا شهرستان اهر از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

این نماینده مجلس همچنین افزود: اهر خاستگاه ورنی است و ضرورت دارد، برگزاری هرگونه جشنواره و موارد مرتبط با مرکزیت شهرستان باشد و این جشنواره به جهت توقف دوساله با همه‌گیری ویروس کرونا امسال با برنامه‌ریزی و شکوه هرچه بهتر در اهر برگزار شود.

گفتنی است، هتل پنج ستاره مهراصل وابسته به مجتمع مس انجرد در زمینی به مساحت ۳۶۸۵ متر مربع و زیربنای ۱۳۵۲۷متر مربع در ۱۳ طبقه اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});