• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار خبر داد؛

انجام تست رایگان بیماری های واگیردار برای آسیب دیدگان اجتماعی در تبریز

  • کد خبر : 8005
  • 27 اسفند 1399 - 14:15
انجام تست رایگان بیماری های واگیردار برای آسیب دیدگان اجتماعی در تبریز
یاز اکو - معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از انجام تست رایگان و توزیع اقلام بهداشتی به آسیب دیدگان اجتماعی با همکاری اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و اداره کل سلامت شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: طرح رایگان غربالگری و شناسایی بیماری‌ها در بین آسیب دیدگان اجتماعی با همکاری اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و با استقرار پزشک در کانکس‌های مستقر شده در مناطق معین، اجرا می شود.

وی افزود: آزمایش تشخیص بیماری‌های واگیردار نظیر هپاتیت، ایدز و کوید ۱۹ برای آسیب دیدگان اجتماعی و عملیات غربالگیری با استقرار کانکس در کنار کمپ ترک اعتیاد و محلات پرخطر شهر و با حضور پزشکان، انجام می‌شود.

وی افزود: فعالیت این کانکس‌ها زیر نظر اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و با همکاری اداره آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری تبریز خواهد بود که علاوه بر انجام تست‌های پزشکی اقلام بهداشتی نیز به آسیب دیدگان در این کانکس‌ها تحویل داده خواهد ضد.

قربانیان گفت: جمع آوری و انتقال کارتن خواب‌ها و افراد بی خانمان و معتادان متجاهر و بدون سرپناه به گرم خانه، در دستور کار اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی قرار دارد و در این راستا انتقال این افراد به مراکز ذکر شده به صورت شبانه روزی قابل انجام است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});