• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

۳۰۰۰ کشاورز مددجوی کمیته امداد مالک تراکتور می‌شوند

  • کد خبر : 83720
  • 09 آبان 1401 - 9:00
۳۰۰۰ کشاورز مددجوی کمیته امداد مالک تراکتور می‌شوند
یاز اکو - مدیربازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورسازی در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور حمایت از کشاورزانی که امکان و توان مالی بهره‌مندی و خریداری ماشین آلات کشاورزی را ندارند طی تفاهم نامه‌ای سه جانبه 3000 کشاورز تحت پوشش کمیته امداد را مالک تراکتور می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتورسازی، ناصر قربانیان افزود: این تفاهم نامه با حمایت وزارت صمت و بین تراکتورسازی، کمیته امداد و بانک تجارت امضاء خواهد شد و براساس آن در مرحله اول ۲ هزار نفر از این عزیزان که اهلیت و گزینش آنها از سوی کمیته امداد صورت می‌گیرد برای دریافت تراکتور به گروه صنعتی تراکتورسازان معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای کشاورزانی که معرفی خواهند شد از طریق بانک تجارت تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات ۴ درصد پرداخت می‌شود اظهار کرد: تراکتورسازی نیز براساس برنامه و ظرفیت‌های تولیدی خود تراکتورهای مورد نیاز افراد معرفی شده را تامین خواهد کرد.

قربانیان با تاکید بر اینکه تراکتورسازی از دیرباز برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پیش قدم بوده تصریح کرد: مدیران و مسئولان این مجموعه بر این اصل واقف هستند که با تامین تراکتور مورد نیاز کشاورزان مددجوی کمیته امداد و یا سایر نهادهای حمایتی می‌توان قدمهای موثری در جهت اشتغال پایدار برداشته و حتی زمینه متمول شدن این عزیزان را فراهم آورد.

مدیر بازایابی و فروش تراکتورسازی ایران ابعاد این اقدام را فراتر از تامین تراکتور مورد نیاز کشاورزان بی بضاعت دانست و اضافه کرد: مطمئناً با تزریق این تعداد تراکتور به بخش کشاورزی شاهد افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});