• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

واردانیان: مشکلات بسیار جدی وجود دارد، اوضاع در حال تغییر است

  • کد خبر : 89046
  • 28 آذر 1401 - 12:30
واردانیان: مشکلات بسیار جدی وجود دارد، اوضاع در حال تغییر است
یاز اکو- روبن واردانیان چترباز فرستاده شده از سوی مسکو به خانکندی فکر می کرد که همه چیز همانطور که دلش می خواهد جلو خواهد رفت و هر آنچه را می تواند انجام دهد. اما همه چیز برعکس شد.واردانیان در حال حاضر دوش آب سردی را تجربه می کند که آذربایجان برای او آماده کرده است. وی آشکارا اعتراف می کند که از معضلی که در آن قرار دارد آگاه است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اولکه، روبن واردانیان در صفحه فیس بوک خود به مشکلات پیش روی ارامنه در قره باغ اشاره کرد.

تلاش او برای برگزاری تجمع در خانکندی چند روزی است که اتفاق نیفتاده و این موضوع او را در شرایط بسیار بدی قرار داده است. ارامنه قره باغ دیگر به وعده های پوشالی تجزیه طلبان اعتقادی ندارند و نمی خواهند از آنها پیروی کنند. بنابراین واردانیان که وضعیت را جدی می بیند اذعان داشت: ما بایستی شبیه اوایل دهه ۱۹۹۰ رفتار کنیم. باید ارتباط صمیمانه بین دولت و مردم برقرار شود. بنابراین پس از بحث های طولانی تصمیم گرفتیم فردا به مارتاکرت برویم، ساعت سه در آنجا جلسه بگذاریم، با مردم ارتباط برقرار کنیم، روز بعد به مارتونی و روز بعد به عسگران برویم. پس از آن مشخص خواهد شد که چگونه تجمع اعتراضی در خانکندی سازماندهی خواهد شد.

واردانیان افزود: مشکلات زیادی وجود دارد، شرایط بسیار سریع تغییر می کند و مهم است که در هر مرحله به نظر همه شهروندان تکیه کنیم.

سخنان واردانیان نشان می دهد که اقدام جامعه مدنی آذربایجان در جاده خانکندی – لاچین ضربه روحی بسیار جدی به آنها وارد کرده است. جدایی طلبان متوجه می شوند که در آینده نزدیک چه سرنوشت تلخی در انتظار آنهاست. بنابراین همانند غریقی به کاه چسبیده اند، حتی اگر تجزیه طلبان بخواهند از جمعیت عادی ارمنی به عنوان ابزاری برای بازی های خود استفاده کنند این بار‌هم شکست خواهند خورند. ارامنه ای که ابزار بازی‌ هستند، آنها را عامل بلا می‌دانند و آنها را متهم می‌کنند.

بنابراین جدایی‌طلبان در مورد اینکه چه باید بکنند سردرگم هستند و نمی‌توانند راهی برای خروج از بن‌بستی که با آن روبرو هستند بیابند. اگر ارامنه پشت سرشان می ایستادند تا کنون با درخواست های اینها همراه شده بودند. بنابراین می خواهند آنها را تحت فشار به خیابان ها بکشانند. اما در حال حاضر بیهوده است که انتظار داشته باشیم که اقدامات جدایی طلبان نتیجه ای داشته باشد. این اقدامات یک بار دیگر نشان می دهد که پایان جدایی طلبان طولانی نیست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});