• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

بیمه قالی بافان دیگر قطع نمی‌شود/ دایر شدن مجدد دوباره بیمه ۴ هزار قالی باف

  • کد خبر : 93300
  • 09 بهمن 1401 - 12:15
بیمه قالی بافان دیگر قطع نمی‌شود/ دایر شدن مجدد دوباره بیمه ۴ هزار قالی باف
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: براساس توافقات انجام شده بین نمایندگان مجلس و مسئولان بیمه و نهایی شدن و ابلاغ آن به عنوان منوط به تصویب هیات مدیره است و پس از تصویب آن دیگر بیمه قالیبافان شناسنامه‌دار قطع نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین فرهنگی امروز با اشاره به ارائه طرح بیمه قالیبافان و پیگیری آن در مجلس اظهار داشت: لیست بیش از ۴هزار نفر قالیباف که بیمه آنها قطع شده، استخراج و مقرر شده بیمه همه آنها مجددا وصل شود.

وی ادامه داد: طبق ضابطه ای در قانون بیمه قالیبافان قرار بود به ازای هر دو نفر که به دلایل قانونی بیمه آنها قطع می شود، یک بیمه شده جدید جایگزین آنها شود که این عدد نیز به یک نفر بیمه شده جدید به ازای هر یک نفر قطع بیمه شده تغییر کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: حتی مقرر شده سهمیه مازاد استان‌هایی که پس از قطع بیمه، بیمه شونده برای برقراری مجدد خدمات بیمه‌ای مراجعه نمی‌کند، به استان آذربایجان شرقی و تبریز به عنوان مهد فرش دستباف و صنایع دستی کشور اختصاص یابد.

وی گفت: طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته با مسئولان بیمه، مدت دیرکرد و عدم پرداخت حق بیمه تنها در سوابق قالیبافان و فعالان صنایع دستی شناسنامه‌دار محسوب نخواهد شد اما بیمه آنها قطع نمی‌شود و در این مدت از دریافت خدمات درمانی محروم می‌شوند اما پس از شروع مجدد پرداخت، بیمه آنها دوباره برقرار خواهد شد.

فرهنگی خاطرنشان کرد: این توافقات بین نمایندگان مجلس و مسئولان بیمه بوده و نهایی شدن و ابلاغ آن به عنوان منوط به تصویب هیات مدیره است و پس از تصویب آن دیگر بیمه قالیبافان شناسنامه‌دار قطع نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});