• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

در هیچ ترازنامه ای نامی از سرمایه های انسانی برده نمی شود

  • کد خبر : 97109
  • 11 اسفند 1401 - 11:37
در هیچ ترازنامه ای نامی از سرمایه های انسانی برده نمی شود
یاز اکو- استاد دانشگاه تصریح کرد: متاسفانه نیروی انسانی و ارزش های آن در هیچ ترازنامه ای ذکر نمی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، مجید باقرزاده در همایش مدیران مسئولیت پذیر که با محوریت آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی که صبح امروز در سالن همایش های هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد، با اعلام این مطلب ادامه داد: علیرغم اینکه نیروی انسانی مهم ترین و اصلی ترین محور توسعه شرکت ها هستند، با این حال در هیچ صورت مالی و حساب سود و زیانی آورده نمی شود و این در حالی است که نتیجه سود و زیان سازمان ها را رقم می زند.

باقرزاده با بیان اینکه تولید و اقتصاد رقابت پذیر در دل اقتصاد دانش بنیان جای دارد، ادامه داد: اگر در دنیای امروز در بازارهای داخلی و جهانی دنبال تمایز، تفاوت و مزیت رقابت‌پذیری هستیم، باید و باید در ابتدا دنبال سرمایه انسانی به عنوان رمز موفقیت سازمان باشیم.

وی انسان را محور توسعه دانست و افزود: شرکت های موفق بین المللی تمام تمرکز و انرژی خود را صرف یافتن و حفط نیروی انسانی کارآمد می کنند، چرا که با انسان های بزرگ می توان به نتایج بزرگ رسید.

این استاد دانشگاه با اشاره به خصوصیات سرمایه انسانی، اعتماد، نواوری، عدالت محوری، وجدان و مسئولیت کاری، آراستگی، دانایی، رصایت و وفاداری را از جمله مولفه های مطرح در این زمینه عنوان کرد.

وی در خاتمه بر ضرورت الگوی جامعه توسعه در شرکت ها و واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: حرکت های پراکنده هیچ سودی ندارد، اما تدوین استراتژی واحد قطعا در بلند مدت جواب خواهد داد.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});